Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tämä sateinen, tuulinen, myrskyinen pvä vaatii nyt mokkamuffinsseja mummoni
14.09.2011 |
60v vanhalla respetillä :-)
Pyöräytän niitä jälkkäriksi ja ruoaksi teen kermaisen lohilaatikon.
Illalla vois lämmittää saunan ja käpertyä miehen kainaloon kun muksut menneet nukkumaan ja uskoa siihen että työasianikin vielä järjestyy, jotenkin ja joskus.
Kohta tuleekin esikoinen, 4-luokkalainen kotiin, ja klo14 pääsee 2-luokkalainen:)
-työttömänä 4kk-
Kommentit (22)
kyllä minäkin ap;ta ymmärrän! en minäkään kauheen innokkaasti lempi reseptejäni jaa.
miettikääs nyt mitä olisi käynyt jos karl fazer olisi jaellut fazerin sinisen reseptiä ympäriinsä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen tässä 10v aikana kun tämän lehden saiteilla palstaillut tullut siihen tulokseen, ettei tällä palstalla sellaista asiaa olekaan mistä ei naiset toisiaan arvostelisi/haukkuisi/kritisoisi tai elämäntilannetta missä ei ns lyötäisi lyötyä.
Se osoittaa vain heidän mielensä pienuutta, ei minun tai jonkun muun.
Ja veikkaanpa että minulla on ollut useamman kuin 1 ihmisen edestä sitä "elämän oppituntia" tässä matkan varrella mihin joku viittasi, ihan lapsesta asti ja edelleenkin, näistä satseista olisi moni jo murtunut joten eipä paljoa siis puserra jonkun mamman kitinä siitä ettei saanut perintöreseptiäni, tikahtukoon sitten vaikka siihen;D
Mutta siis, se mitä ketjustani opimme oli se ettei tänne kannata olla positiivinen koska siitäkin käännetään paskaa niskaan, onneksi on mm kokemusteni vuoksi ns teflonpinta..
ap