kaveri synnytti eilen 12 lapsensa, vanhin täytti 2 viikkoa sitten 11v.
Kommentit (31)
sillä me vl:t ajattelemme asioita uskon kautta, sillä koko elämämme perusta on usko. Ja uskomme puolestaan perustuu raamattuun. Ihminen joka ei ajattele samoin, on varmasti vaikea ymmärtää ratkaisujamme. Tällä meinaan sitä että nämä meidän " maailmat" ovat aika kaukana toisistaan. Eniten minua harmittaa ajatukset " lestat on lestoja-tyyliin" , toivoisin asiallista ja rakentavaa keskustelua, se kai tämän foorumin tarkoitus on. Monen muunkin keskustelun avauksen jälkeen käy niin, että se torbetoidaan epäasiallisilla kommenteilla. Lapsiin vielä, meillä ei ole mietittynä mitään ihannemäärää, otamme kaikki lapset vastaan mitä meille annetaan, kirjoitteli eräs vl-isä
Vierailija:
Kuka teistä pystyis samaan???
En ole lesta enkä edes ev.lut. kuten ei olleet vanhempanikaan. Ihan tämmönen tavallinen pakana.
Mun mielestä sekin on jo ihan järkyttävän paljon. Joukossa on kyllä kahdet kaksoset. Mutta hulinaa riittä. Tosin äiti on sanonut että nyt riittää,mutta ei ole suostunut enempää sitä kommentoimaan että miten meinaa sen pisteen tälle lapsimäärälle laittaa.
ovisaikana teeskennellä kipeetä tai jotenkin pidättäytyä eikä olla vaan horvelo levällään. Kärsii ne lapset. Eräskin lestalapsi televisiossa kertoi millaista oli elämä kun äiti oli aina raskaana ja väsynyt.
On se niin vaikeeta käsittää että joku jaksaa ja viitsii. Vaikka on itse helisemässä niiden kahden kans.
Eikös sitä alapäätä voi treenata joka synnytyksen välillä? Ootte te kyllä aika yksinkertasia tyyppejä.. Oma äitini on synnyttäny 14 lasta, kohdunlaskeumaa ei oo ja kuulemma hyvässä kunnossa alapää muutenki.
On tällä hetkellä jo sen verran rankkaa elämä monen pienen kanssa että mua vaan revitää joka suuntaan. Jokainen lapsi valvottanut koko ensimmäisen vuoden.
Ite olen fyysisesti ja henkisesti melko väsynyt, joten tällä hetkellä meille ei tule lisää lapsia jotta pääsen tolpilleni tästä.
En todellakaan halua koko elämääni olla vuoronperään raskaana tai imettää.
ja olen siis vl.
kersalaumalle, aikaa, huomiota, syliä.Tokihan on mahdollista rakastaa koko laumaansa, mutta se ei yksin riitä. Ei riitä että äippä kyllä rakastaa ja välittää mutta tässä on nyt 10 pienempää viemässä äidin ajan, mutta hoi! tärkee oott lapsi nro.5 tai monesko se nyt oli.
kun on niin raskasta eikä jaksa... On se sitten teidän vaikea hyväksyä että jotkut tosiaan jaksaa useammankin kanssa.
t. vain 5 lasta 11 vuodessa synnyttänyt ei-lesta
Vierailija:
On se niin vaikeeta käsittää että joku jaksaa ja viitsii. Vaikka on itse helisemässä niiden kahden kans.
(Ei muista tarkalleen keskustelun kulkua.) Tämän saman jutun saa lukea jokaisesta lesta ketjusta.