Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muut huomanneet miten töykeä BB Minna on muille, esim. Terhille tiuskii koko ajan.

Vierailija
29.10.2005 |

Ärsyttävä eukko toivottavasti lentää pois kuin leppäkeihäs. Ja sekin ylimielinen kommentti sai mun karvat pystyyn kun Minna sano että " Pitäskö mun opettaa teille tälläviikolla miten kokataan jos sattuu että lähden sunnuntaina pois" (tai jotenkin sinnepäin se lause meni).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä Antti on jotenkin muuttunut Minnan seurassa, verrattuna siihen mitä hän oli alussa ennen kuin Iina lähti.

Vierailija
2/7 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin parivaljakostaan minnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää ihan hilittömät määrät täytesanoja niinkuin teinit:

niinku, tai siis silleen, et niinku, että tai, jne.

Vierailija
4/7 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ittuili Timollekin siitä spekulaatio-jutusta muutama päivä sitten. Ja itki, kun Kati lähti. Ihan vaan sen vuoksi, että pelkäsi äänestyksen peruuntuvan (eli toisin sanoen hän ei pääse kotiin)

Vierailija
5/7 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin sille terhille vittuilisin jos sen seurassa joutuisin olemaan

Vierailija
6/7 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävin tyyppi koko talossa! Luulen, että Minnan olo päinvastoin huononi siitä, että äänestys jatkui. Hän nimittäin luuli, että nyt ei äänestetäkään ja hän saa jäädä taloon. Antti on muuttunut tosi paljon, istuu nykyään hiljaa, eikä ota koskaan kantaa yhteisiin asioihin.

Vierailija
7/7 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Minna lähtee. Siitä tulee taas " äijä" eikä sen tarvi kyyristellä Minnan suojissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä