Muutan eri huoneeseen nukkumaan koska mieheni ei halua vauvaa.
Toiminko mielestänne lapsellisesti? Olen niin pitkään halunnut vauvaa, mutta mieheni ei halua vielä. Eikä osaa sanoa milloin haluaa. Minulla on asiasta todella paha mieli.
Kommentit (44)
Eikös seksi ole just lastentekoa varten? Jos ei halua lasta, pystyy varmaan olemaan ilman seksiäkin. Näin mä ajattelen. Sinänsä on totta ettei kiristämällä ja pakottamalla varmaan mitään hyvää saa aikaan, mutta toisaalta on totta tuokin mitä yllä kirjoitin. Jos mies ei osaa päättää haluaako vauvaa, sun kannattaa oikeastikin miettiä onko mies tulevan lapsesi isä lainkaan. Jos mies on niin epäkypsä ja päättämätön ettei osaa mitään sanoa asiaan, sulla on oikeus ilmoittaa että alat etsiä uutta miestä jos sen vauvan todella haluat.
ajattelevat noin? Vai sanotko vain ajattelevasi, etkö ikinä ole harrastanut seksiä siitä ilosta miten mukavaa se on? Lopetatko seksin kun lapsiluku on täynnä? Entä kumppanin tarpeet?
Kyllä kai se seksi välillä ihan hauskaakin on, mutta ilmankin voisin elää. Ilman läheisyyttä ja henkistä yhteyttä mieheen en varmaan voisi elää tai ainakin se olisi sata kertaa vaikeampaa.
Ja kyllä se nyt vain on biologinen tosiasia, että yhdynnästä voi seurata raskaus ja se jokaisen seksiä harrastavan on hyvä tiedostaa. Ainut varma tapa säilyä ilman lasta on olla harrastamatta seksiä.
En tiedä mitä teen sitten jos joskus tulee tilanne ettei yhtään lasta enää saisi tulla (nyt meillä on kaksi). En tiedä uskaltaisinko luottaa mihinkään ehkäisyyn tai edes sterilisaatioon jos lapsi olisi ehdoton ei. Ja jos miehen tarpeet säilyy tällaisena kuin nyt on niin niiden tyydyttäminen ei paljoa vaadi. ;)
että miehesi ei halua enää vauva-arkea. Lapsenne on nyt helppoja etteivät valvota ainakaan siinä määrin kun vauva. Lisäksi voitko ihan oikeasti vannoa, että et sitten haluaisi neljättä lasta tämän vauvan kaveriksi?. Aika usein halutaan samaa parillinen määrä lapsia, ihmeen vimma sekin naisilla. Joskus vaan on todettava, että lapset oli siinä ja etsittävä elämästä muita mukavia juttuja.
En tiedä mitä teen sitten jos joskus tulee tilanne ettei yhtään lasta enää saisi tulla (nyt meillä on kaksi). En tiedä uskaltaisinko luottaa mihinkään ehkäisyyn tai edes sterilisaatioon jos lapsi olisi ehdoton ei.
ja silti jatketaan seksin harrastamista. Minulta laitettu putket kiinni. Jos jotenkin ihmeen kautta pääsisi munasolu ja siittiö kuitenkin vielä kohtaamaan, niin abortti olisi ainoa vaihtoehto.
Seksiä harrastetaan, vaikka lapsia ei halutakaan. Tietenkin sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Tuntuu vain, ettet taida kummemmin seksistä nauttia, sillä minä en ainakaan voisi elää ilman.
Miehensä ei halunnut vielä uutta lasta, ennestään 3 ja ikää molemmilla n.25v. Nainen ei voinut odottaa, rikkoi perheen, hyppäs samantien sänkyyn toisen kanssa ja saa sen neljännen lapsensa.
Nyt tulevan lapsen isä ei halua olla missään tekemisissä eikä exäkään ota takaisin.
tuo on kiristystä!
kyllä miehen pitää haluta lasta ihan yhtä paljon kuin sinunkin.
miehen ex oli just tuommonen,mies sanokin,että sai pelätä millon se nainen puhkoo kortsun,ja ois vielä valmistujaislahjaksi halunnut vauvan..hohhoijaa,että vauva lahjaksi!
niin eikö mieheni ole yhtä itsekäs kun ei halua? Miksi minä olen syyllinen tähän? Mies on antanut uskotella että haluaa vauvan, mutta en tiedä haluaako oikeasti koskaan.
Ja en ihmettele, että tässä maassa on niin paljon eronneita jos ratkaisunne on se että "etsi uusi mies".. Hohhoijaa..
Tunnen että minut on petetty ja mieli on maassa. Siksi haluan nukkua eri huoneessa. En siksi että kostaisin miehelleni pihtailemalla.
ap
on oikeus syntyä toivottuna. Voitko ap ajatella sitä tärkeintä eli lastakin. Saattaa näkyä lapsen koko elämässä, jos syntyy, eikä iskä ei ole halunnut. Eikä ole mikään kilpailu, että kumpi teistä on itsekkäämpi.
Siis asiahan on niin että se ehkäisee joka ei halua vauvaa. Ethän kai sentään siihen alistu että syöt hormoneita tms. koska miehesi vaatii. Jos hän ei halua lasta niin toimii yksinään niin ettei raskautta sitten tule, eli vastuu kokonaan ehkäisystä miehelle.
seksuaaliterapeutti
jo 8 vuotta rakastaja, jonka vaimo haluaa nukkua eri huoneessa.
lapsi ja aikuinen. Kuka maksaa lapsen elämisen, sinä huonolla palkallasi vai jääkö miehen tehtäväksi. Älä hyvä mies hanki tuollaisen itsekkään lehmän kanssa enää yhtään lasta!
Hyvä kun nyt kerroit! Hei haloo!!
Ja sinun pettymykseks.. mulla on parempi palkka kun mun miehellä. Kummallakin ihan hyvät tulot.
ap
Koska uuden ihmisen aluilleen pano ja kasvattaminen on melko iso vastuu (jota ilmeisesti monikaan tämän palstan kirjoittajista ei ymmärrä), niin sinun ja aviomiehesi vertaaminen ei ole pätevää tässä tilanteessa näillä argumenteilla. Lapsettomuus on "turvallisempi" valinta, kuin pakottaa mies isäksi.
Kyllä täällä isätkin saatetaan aika ikävään valoon. Joskus vain saattaa olla ettei toinen halua sitä lasta ja sille ei sitten paljoa voi...
Sorry vaan, mut mitäpä luulet, jos nyt väkisin saisit miehes haluamaan lasta, niin arvostaako sua enää korkealle??
Täällä sinä itkisit parin vuoden päästä kuinka miehes lähti toisen naisen matkaan ja sä oot yh- äippänä.
Lasta haluava nainen on:
tunteeton
kiristäjä
lapsellinen
mielisairas
perheenrikkoja
itsekäs lehmä
tuleva yh-äiti
ei halunnut "koskaan" koska nyt päästään helpolla. Isot koulussa. Minä en saanut hormoonikierukkaa koska papa oli 2. Miehen homma hoitaa ehkäisy.
Raskausviikkoja nyt 25+. Muutama viikko siinä miehellä meni sopeutuessa, mutta nyt on ihan täysillä mukana ja odottaa vauvaa.
Odotin kyllä monta viikkoa ennenko kysyin onko jo sopeutunut ajatukseen :)
Mutta siis kyllä se mies tiesi miten niitä vauvoja tulee... eikä ole minun moka.
Lasta haluava nainen on:
tunteeton
kiristäjä
lapsellinen
mielisairas
perheenrikkoja
itsekäs lehmä
tuleva yh-äiti
JOS mies on sillä kannalla, ettei lapsia halua. Jos haluaa, on tilanne täysin eri. Mutta lasten teossa ja/tai sillä kiristäminen ja sen takia pihtaaminen jne. täyttää listaamasi merkit.
Käsittämätöntä...
Siis asiahan on niin että se ehkäisee joka ei halua vauvaa. Ethän kai sentään siihen alistu että syöt hormoneita tms. koska miehesi vaatii. Jos hän ei halua lasta niin toimii yksinään niin ettei raskautta sitten tule, eli vastuu kokonaan ehkäisystä miehelle. seksuaaliterapeutti
Harvemmin se mieskään kauheasti kiinnostuu naisen ehkäisystä, eli ostaa niitä pillereitä, huolehtii että nainen niitä varmasti syö jne.
Jätä siis ehkäisy miehelle. Varmin tapa saada vauva aika nopeasti.
Jätä siis ehkäisy miehelle. Varmin tapa saada vauva aika nopeasti.
Mies on pelkkä tunteeton siitosori, jota ei tarvitse ottaa huomioon.