Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan eri huoneeseen nukkumaan koska mieheni ei halua vauvaa.

Vierailija
14.09.2011 |

Toiminko mielestänne lapsellisesti? Olen niin pitkään halunnut vauvaa, mutta mieheni ei halua vielä. Eikä osaa sanoa milloin haluaa. Minulla on asiasta todella paha mieli.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kondomit käyttöön. Jos mies on tottunut paljaalla panemaan, se se kumista innostu.

Vierailija
42/44 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtyjä lapsia ei kadu, tekemättömiä kyllä. Joten jos saisit vielä yhden lapsen, miehesi ei luultavasti muutaman vuoden päästä toivoisi, että olisi se jätetty tekemättä. Mutta jos sen jättää tekemättä niin se voi katkeroittaa sinut vaikka loppuelämäksesi. Ja se varmasti syö parisuhdetta enemmän kuin se kolmas lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastaisin häntä, odottaisin ensin muutaman vuoden ja katsoisin muuttuuko mielipide. Monella miehellä muuttuu, etenkin jos mies on vasta kovin nuori. Nuoret miehet ne eivät aina halua lapsia eivätkä tajua että joskus tulevat haluamaan. Jos mies ei haluaisi lasta muutaman vuodenkaan päästä, sanoisin miehelle rehellisesti, kuinka tärkeää lapsen saanti minulle on ja että alan katsella muitakin miehiä. Tämä luultavasti riittäisi siihen, että mies haluaa erota. Jos ei niin eroaisin itse, jos löytyy sopiva mies (ja luultavasti muutenkin, koska aika kamalaa pitää miestä siinä "varalla", vaikka kuitenkin eroaa hänestä heti jos löytyy joku joka haluaa lapsia). En kuitenkaan tietenkään tekisi lapsia kenen kanssa tahansa vaan isän täytyisi olla vähintään htä rakas kuin se josta erosin :) Itse en seurustelisi kovin vakavasti miehen kanssa, jolla on kovin erilaiset tavoitteet elämässä kuin minulla. Se ei vain toimi pitkällä tähtäimellä. Olen jopa eronnut rakastamastani miehestä, koska hän ei halunnut lapsia (ja oli meillä kyllä muitakin ongelmia). Nyt asun sellaisen kanssa, jota rakastan ja joka haluaa lapsia ja aion hankkia niitä hänen kanssaan sitten kun olen itse valmis. Olen miestäni kuusi vuotta nuorempi ja olen liian nuori omasta mielestäni. Jokainen nainenhan itse tietää joten kuten, milloin on liian nuori, sitä ei voi sanoa muista mutta itsestään voi. En halua lesoilla, mutta mieheni on muutenkin ainoa laatuaan. Hän ei voisi koskaan satuttaa minua, pitää hyvänä, vaikka jo kaksi ja puoli vuotta oltu yhdessä ja paljon pahoja vaikeuksia ja riitoja siihen mahtunut. Rakkaus ja kiintymys on kestänyt kaiken sen. Alkuhuuma on jo mennyt ja juuri siksi tiedämme, että tämä kestää. Kestihän se arjenkin astumisen kuvioihin ja alkuhuuman laantumisen. Mieheni ei käytä päihteitä liikaa ja on silti hauskaa seuraa. Hän olisi loistava isä, ei liian ankara ja autoritäärinen, kuten oma isäni oli.

Vierailija
44/44 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä logiikkaa..eihän se sun mies pysty vetämään sua täyteen eri makkarista. toi nyt ei auta asiaan yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan