Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia lenkkejä pitäisi juosta, jotta saa rasvan palamaan?

Vierailija
14.09.2011 |

Käyn salilla 3-4 kertaa viikossa ja rasva ei pala, mutta lihasta tulee. Mahan haluaisin pienemmäksi, riittääkö 5km lenkit pari kertaa viikossa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi ei tuo 5 km oikein riitä

Vierailija
2/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvä matka, jos pitää juosta tunti hitaasti. Reipas kävelykin jo nostaa itselläni sykkeen rasvanpolttotasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 5-6 km tunnissa on ihan kävelyvauhtia (tietysti hyvää liikuntaa sekin)

Vierailija
4/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-15 km 3 kerta viikossa. Juoksen 5-6 min/km vauhtia, eli en ihan hissukseen jolkottele.

Paino on alkanut putoamaan 100 grammaa päivässä nyt kahden viikon ajan.

Olen siis aina harrastanut juoksua ja urheilua, mutta talvi oli välissä melkein täydellistä laiskottelua ja nyt taas n 2 kk sitten aloitin juoksuharjoittelun. Kunto on kasvanut todella nopeasti ja tämä painon tasainen tippuminen tsemppaa entistä enemmän.

Enm ole ylipainoinen, mutta paino nousi talven aikana melkein 57 kiloon, kun silloin kun paljon treenaan, se oli 51 kg. Siihen tähtään ja aina mulle on pelkkä juoksu riittänyt painonpudotukseen.

Kannattaa lisätä matkaa ja juosta 3 kertaa viikossa.

Vierailija
5/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hidas hölkkä ollut hyödyllisempää kuntoilijalle kuin juokseminen? Missähän näitä olikaan tutkittu, en nyt muista, mutta tulokset olivat yllättäviä.

Vierailija
6/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyempiä lenkkejä, niin mielellään intervallia. Kroppa käy kuumana vielä pitkään lenkin jälkeenkin ja terveysvaikutukset ovat suuremmat. Aamulenkki tyhjällä vatsalla on tehokas, koska kropassa ei ole hiilareita ja energia otetaan läskistä. Itse laihdutin vähentämällä hiilareita ja kesällä tuli pitkiä melontaretkiä (2-6 h)