Voiko ihastunut mies antaa pakit ujouden takia?
Olen aika satavarma, että pitää minusta kuitenkin, mutta ei vaan uskalla.
Kommentit (22)
Syyllä ei ole mitään merkitystä. Mies sanoi ei ja siihen sinun nyt on tyydyttävä.
Suomen kaltaisessa maassa aivan mahdollista. Ihmisillä on täällä niin umpisurkeat vuorovaikutustaidot.
Voi. Mä olen nainen ja tehnyt noin. Kun olin varma että en kuitenkaan kelpaa. Varmaan hyvin harvinaista tää kuitenkin.
Ei tietenkään voi, kun se on kielletty. Miehillä ei saa olla mitään preferenssejä eivätkä saa antaa naisille pakkeja. Näin olemme saaneet lukea tänäänkin lehdestä.
Kuulostat vähän raskaalta ihmiseltä.
Voihan se olla mahdollista. Mutta sitten on jo huomattavia ongelmia sosiaalisissa tilanteissa muutenkin.
Ei voi. haluaa nauttia lihan iloista kanssasi varmasti.
No jos tilanne tulee täysin yllättäen, niin saattaisin mennä puihin. Ei, ja pakoreaktio hyvin mahdollinen.
Silloin toivoisin, että nainen ei heti luovuttaisi. Ujouteni häviää kyllä ja käyttäydyn muuten ihan miehekkäästi ja olen turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla mahdollista. Mutta sitten on jo huomattavia ongelmia sosiaalisissa tilanteissa muutenkin.
Ei välttämättä. Ihastus on täysin eri asia kuin 100 vierasta ihmistä joita en edes jännitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Tietenkin voi!
En usko. Jos on kiinnostunut niin antaa jotain indikaatiota siitä vaikka joutuisi kieltäytymään yksistä treffeistä. Esim. 'en pääse perjantaina kun on jo muuta sovittuna, mutta kävisikö lauantaina tai ensi viikonloppuna?'
Ujot taitaa olla vasta poikasia. Pelimiehet hakee vain makuukammaria. Ja muu voi kiinnostua muusta.
Vierailija kirjoitti:
No jos tilanne tulee täysin yllättäen, niin saattaisin mennä puihin. Ei, ja pakoreaktio hyvin mahdollinen.
Silloin toivoisin, että nainen ei heti luovuttaisi. Ujouteni häviää kyllä ja käyttäydyn muuten ihan miehekkäästi ja olen turvallinen.
Tuossa tilanteessa sun pitäisi itse palata asiaan. Ei nainen voi olettaa että sun ei onkin kyllä.
Periaatteessa voi, mutta jos pakit tulisi niin en kyllä itselleni selittelisi noin, on sen verran epätodennäköistä. Todennäköisemmin miestä ei vain todellakaan kiinnosta, ja jos yrität uudelleen, niin saatat saada häneltä joko töykeämmät pakit tai sitten hän ottaa sinusta ilon irti ja jatkaa matkaansa.
Katso Areenasta klassikkosarja Seitsemän. Siinä kanssa Aurora selitti päiväkirjalleen ja harhanäylleen, miten naapurin Keijo on vaan niin ujo, ettei uskalla sanoa tunteitaan
Vierailija kirjoitti:
Katso Areenasta klassikkosarja Seitsemän. Siinä kanssa Aurora selitti päiväkirjalleen ja harhanäylleen, miten naapurin Keijo on vaan niin ujo, ettei uskalla sanoa tunteitaan
Hah! Erinomainen sarja muuten.
Lienee mahdollista mutta erittäin harvinaista. Ja mitä väliä sillä oikeastaan on, koska ei on joka tapauksessa ei ja se pitää uskoa.