Klikkaa mua oli hyvä!
Kommentit (36)
ihanan normaalia viihdettä!
Eikä mitään "salatut elämät - kaikki kieroilee" -tuubaa!!
ihanan normaalia viihdettä!
Eikä mitään "salatut elämät - kaikki kieroilee" -tuubaa!!
mä oon kans täysin kyllästynyt näihin sarjoihin, missä kaikki ovat ahneita ja haluavat vaan toisilleen pahaa
mutta siinä alussa kun oli se deitti ilmoitus, tuntu kun olisin sen jostain lukenut.
Ja täältähän se lähes sama löyty :D<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1436921/minua_pyydet…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1436921
hyvä Tero :)
Sai mut halaamaan miestäni väähän tiukemmin...
tämä sarja. Mitä ja ketä palvelee tämän sarjan mieskuva, kysyn vaan?
Tero
tämä sarja. Mitä ja ketä palvelee tämän sarjan mieskuva, kysyn vaan?
Tero
just oikee :)
Ehkäpä se palvelee miehiä - laittaa teidät katsomaan peiliin ja miettimään, että mikä mahtaa olla pielessä...
jota on kuultu ja nähty jo kauan. Minä väitän, että suomalainen kaupunkilainen mies on sivistynyt, hyväkäytöksinen ja ansaitsee arvostusta, eikä päälle sylkemistä.
Piste.
Mieskuva on juuri samaa "miehet on paskoja, ja varsinkin suomalaiset"
miehillä on vaan liian suuren luulot itsestään :)
Terveempää on, jos äidillä on muutakin elämää kuin oma lapsi ja sen ympärillä pyöriminen.
Näyttelijän tyyli on sopivan arkinen tällaiseen sarjaan, on jotenkin realistinen. Mitään yliampuvaa teennäistä viuhaketta en jaksaisi katsella.
Ensimmäinen kotimainen sarja, jota voisi alkaa katsella, tosi ihanaa!
Terveempää on, jos äidillä on muutakin elämää kuin oma lapsi ja sen ympärillä pyöriminen.
Näyttelijän tyyli on sopivan arkinen tällaiseen sarjaan, on jotenkin realistinen. Mitään yliampuvaa teennäistä viuhaketta en jaksaisi katsella.
Ensimmäinen kotimainen sarja, jota voisi alkaa katsella, tosi ihanaa!
Hyvin kuvas nykyäitejä, joille oma aika on tärkeämpää kuin oma lapsi.
Toki tämä äiti halusi omaa aikaa, mutta ei silti ollut valmis jättämään esikoistaan yksin kotiin. Vaikka niin iso teini jo oli, vaan hankki tälle hoitajan.
Minusta ihmisellä saa olla hengähdystaukoja. Äideilläkin. Tuokaan ei ollut ollut yksin kolmeen viikkoon. Minä tavallaan täysin ymmärrän häntä. Kun lapsen olivat pieniä, en kaivannut omaa aikaa lainkaan. Elin noin viisi vuotta ollen koko ajan lasteni käytettävissä. Kun nuorempi täytti kolme, koin yhtäkkiä, että tarvitsen itsellenikin tilaa. Ja minulla sen tilan mahdollisti mies. Kaikilla sitä ei ole. Esim. sarjan äidillä. Hän kuitenkin hankki tyttärelleen seuraa (vieläpä mukavaa sellaista) ennen kuin lähti sitä omaa aikaa viettämään.
Itsellänikin särähti ensin korvaan se huokaus. Mutta pointsit kotiin siitä, ettei vain lähtenyt ja päätellyt tytön pärjäävän.
ei sinänsä temmannu mukaan enkä ole Mintun fanittaja, sen ääni jotenkin "lattee" ja kun se puhui ni tuli koko ajan mieleen "Polar, pala pohjolaa,..." juustomainos vai miten se menikään.
Saatan katsoa ensi jakson, jos ei tempaa sittenkään täysillä mukaan, jätän katsomatta :)
katsoa tv:tä ja se mitä katson, pitää olla rentouttavaa ja mukavaa hömppää, jolla arki unohtuu.
Latasin odotuksia tähän sarjaan: laitoin salaminäkkärit ja saavillisen cokista. Laitoin lapset nukkumaan ja kaaduin sohvalle. Vaan ei.... ei toiminut. Meinasin jättää kesken, mutta katsoin loppuun. Siinä ja siinä viitsinkö katsoa seuraavia jaksoja.
Vaikkakin joskus reilut 10 vuotta sitten itsekin kävin nettitreffeillä ja sikäli aihe oli tuttu. Kiinnostava aihe, mutta lattea esitys. Siinä ei ollut mitään imua. Lakonista puhetta Mintulta, se jo tympäisee, siinä ei saanut syvyyttä mihinkään eikä ollut mitään vauhtia. Tylsä.
Ja siis minä katson vaikka jauhelihapakettia kun saan hetken aikaa telkun ääressä... ;)
katsoa tv:tä ja se mitä katson, pitää olla rentouttavaa ja mukavaa hömppää, jolla arki unohtuu.
Latasin odotuksia tähän sarjaan: laitoin salaminäkkärit ja saavillisen cokista. Laitoin lapset nukkumaan ja kaaduin sohvalle. Vaan ei.... ei toiminut. Meinasin jättää kesken, mutta katsoin loppuun. Siinä ja siinä viitsinkö katsoa seuraavia jaksoja.
Vaikkakin joskus reilut 10 vuotta sitten itsekin kävin nettitreffeillä ja sikäli aihe oli tuttu. Kiinnostava aihe, mutta lattea esitys. Siinä ei ollut mitään imua. Lakonista puhetta Mintulta, se jo tympäisee, siinä ei saanut syvyyttä mihinkään eikä ollut mitään vauhtia. Tylsä.
Ja siis minä katson vaikka jauhelihapakettia kun saan hetken aikaa telkun ääressä... ;)
Arvelin antavani mahdollisuuden vielä yhden jakson verran.
Minttu Mustakallio on ihana näyttelijä, oli tosi hauska ja hyvä. Uskon, että sarja paranee vielä matkanvarrella. Tuosta mieskuvasta - sehän on naisen näkökulmasta tehty, jatkossa varmaan kaikenlaisia miehiä luvassa. Varmasti niitä hyviäkin.
av:lta inspiraatiota, esim. Tahdon asia-sarjaan. Oon ihan varma, että nää käsikirjoittajat tekee tänne niitä parhaita provoja, mihin tulee satoja viestejä eri spekuloinneilla. Joskus tulee varmaan sarja, jossa on käytetty hyväksi ketjua "Aion vakoilla miestäni".
Aion seurata uutta sarjaa, mutta olin pettynyt Mintun näyttelemiseen. Sanoi repliikit kuin olisi lukenut suoraan ne paperista. Vaalea muija oli hyvä, ja se, joka veti lärvit.