Kuulin kun sairaalassa yksi kätilö nauroi ja pilkkasi vauvaani
pilkkaaminen oli varmaan vain hyväntahtoista ja en ottanut sitä itseeni, koska olen itsekin naureskellut "rumalle" vauvalleni ( josta sittemmin kasvoi oikea kaunotar)
Mutta jäi vaan mitetityttään, että onneksi se olin minä, jonka vauvaa pilkkasi. Jos olisin ollut joku muu vähän heikompi, niin olisin saattanut vaikka pahoittaa mieleni...
Kommentit (26)
Aivan samallalailla kun ihmisille muutenkin. Jos henkilö on taipuvainen kommentoimaan toisia ihmisiä esim. julkisilla paikoilla tai lehteä lukiessa, niin tokihan he tekevät sitä myös työpaikallaan. Jos tarpeeksi monta samallalailla toimivaa henkilöä sattuu olemaan työvuorossa, niin siinä on sopan ainekset valmiina. Itse olen työskennellyt 15 vuotta ensiavussa ja me nauramme potilaiden typerille selityksille. Emme tietenkään päin naamaa, vaan sitten potilaan poistuttua.
Kiva kuulla, että hoitohenkilökunta on noinkin hilpeää sakkia.
Aivan samallalailla kun ihmisille muutenkin. Jos henkilö on taipuvainen kommentoimaan toisia ihmisiä esim. julkisilla paikoilla tai lehteä lukiessa, niin tokihan he tekevät sitä myös työpaikallaan. Jos tarpeeksi monta samallalailla toimivaa henkilöä sattuu olemaan työvuorossa, niin siinä on sopan ainekset valmiina. Itse olen työskennellyt 15 vuotta ensiavussa ja me nauramme potilaiden typerille selityksille. Emme tietenkään päin naamaa, vaan sitten potilaan poistuttua.
Kiva kuulla, että hoitohenkilökunta on noinkin hilpeää sakkia.
"kävelin alasti kotona ja kompastuin imuriin ja pippeli hulahti siinä tohinassa sinne putkeen ja imuri paukahti päälle"
Olen itsekin kuullut, kun (nuoret) hoitajat ivasivat vastasynnyttäneitä äitejä osaston kahvihuoneessa. Kyseessä oli TAYS pari vuotta sitten. Enkä takuulla ymmärtänyt väärin sitä keskustelua eikä siinä todellakaan ollut huumorista kyse!
nauretaan esim:
-runsaille häpykarvoille
-kaljuille pimpeille
-suonikohjuisille pimpeille
-lihaville naisille
-anorektisille naisille
-kovaa ääntä pitäville naisille
-synnytyksessä kakkaaville/pissaaville
-epämuodostuneille römpsille
-erikoisesti revenneille
-noloja juttuja sanoneille synnyttäjille
ym ym ym
mutta asiakkaille ollaan kilttejä ja kohteliaita, aina! jutut pysyy kahvihuoneessa.
jostain sitä iloa on meidänkin revittävä arkeen kun päivät pitkät katsellaan venyneitä pimppejä ja huutavia synnyttäjiä.
Kerro, niin voidaan arvioida, miten törkeää pilkkaa se oli vai olitko vain yliherkkä.