Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kun sairaalassa yksi kätilö nauroi ja pilkkasi vauvaani

Vierailija
13.09.2011 |

pilkkaaminen oli varmaan vain hyväntahtoista ja en ottanut sitä itseeni, koska olen itsekin naureskellut "rumalle" vauvalleni ( josta sittemmin kasvoi oikea kaunotar)

Mutta jäi vaan mitetityttään, että onneksi se olin minä, jonka vauvaa pilkkasi. Jos olisin ollut joku muu vähän heikompi, niin olisin saattanut vaikka pahoittaa mieleni...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan eihan noista vauvoista ikina tieda mita niista kehkeytyy..

Vierailija
2/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain taipumusta harhaluuloihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä on pointti. Asia joka on tapahtunut ilmeisesti vuosia(kymmeniä) sitten? Nyt sitten aloit asiaa muistelemaan ja ihmettelemään?

Vierailija
4/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli "vauvalassa" sillä aikaa kun kävin suihkussa. Kyseinen kätilö ei huomannut, kun minä tulin hakemaan vauvaani. Nolostui sitten vähän, kun huomasi, että otin juuri sen vauvan matkaani, jota oli juuri pilkannut ja sanoi "Ai, se oli sun vauva"

Olin niin onnesta soikeana uudesta vauvastani, että en pahoittanut mieltäni. Nyt vain myöhemmin yhtäkkiä muistin tapauksen ja ajattelin, että olipa tosiaan nolo tilanne. Ei minulle, vaan sille hoitsulle...

Vierailija
5/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut synnärillä harjoittelussa ja kätilöillä todella törkeät jutut kahvihuoneessa. Alapäille, äideille ja vauvoille nauretaan yms. Itselle oli tosi kiusallista, kun en ollut tottunut.

Vierailija
6/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taisin kuitenkin mielesi vähän pahoittaa...

Vierailija
7/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli mullakin ensimmäisenä mieleen. Olisko kyse ollut kuitenkin jotenkin erityisen herkän äidin väärästä tulkinnasta?

Ihmisiä ne kätilötkin vain ovat ja voivat päästää vaikka mitä sammakoita suustaan. Mutta toisaalta aika outoja tulkintoja jotkut tekevät toisinaan aivan viattomista lausahduksista.

Vierailija
8/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taisin kuitenkin mielesi vähän pahoittaa...

Tuli vain yhtäkkiä mieleen kyseinen tapaus.

Vierailija
9/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analysoidaanko repeämiä, karvoitusta, selluliittia, raskausarpia, häpyhuulten väriä ja muotoa, mitä?

Vierailija
10/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli mullakin ensimmäisenä mieleen. Olisko kyse ollut kuitenkin jotenkin erityisen herkän äidin väärästä tulkinnasta?

Ihmisiä ne kätilötkin vain ovat ja voivat päästää vaikka mitä sammakoita suustaan. Mutta toisaalta aika outoja tulkintoja jotkut tekevät toisinaan aivan viattomista lausahduksista.

Kyllä tekin olisitte varmaan naureskelleet mun vauvalleni, jos olisitte sen nähneet vastasyntyneenä.

T. ap

Vierailija
11/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut synnärillä harjoittelussa ja kätilöillä todella törkeät jutut kahvihuoneessa. Alapäille, äideille ja vauvoille nauretaan yms. Itselle oli tosi kiusallista, kun en ollut tottunut.

Vierailija
12/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti voin sanoa, ettei meillä ole koskaan ollut tapana naureskella vauvoille tai äideille. Se ei kuulu tapoihin.

Vierailija
13/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilöt on jotain pyhimyksiä? Ihan sama paskanjauhanta niillä on päällä asiakkaistaan, kun vaikkapa lähikaupan henkilökunnalla niistä kaupan asiakkaista.

Ainoa ero on, että kätilö ei ainakaan saisi niistä huudella vapaa-ajallaan. (ja ehkä siksikin jauhaa erikoisen paljon työkavereille, joiden kans voi puhua aika vapaasti)

Vierailija
14/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla taitaa usein olla ihan oma huumorinsa. Kyllä meidänkin työpaikalla nauretaan "asiakkaille", vaikka ei nyt ihan tosissaan tarkoiteta kaikkea mitä sanotaan.

T. ap

Vierailija
15/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilöt on jotain pyhimyksiä? Ihan sama paskanjauhanta niillä on päällä asiakkaistaan, kun vaikkapa lähikaupan henkilökunnalla niistä kaupan asiakkaista.

Ainoa ero on, että kätilö ei ainakaan saisi niistä huudella vapaa-ajallaan. (ja ehkä siksikin jauhaa erikoisen paljon työkavereille, joiden kans voi puhua aika vapaasti)

Vierailija
16/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea mikä liittyy naisen sukupuolielimiin ja tietysti vauvaa, on kokemusta, enkä koskaan unohda!

Koittakaa opetella käyttäytymään kätilöt, äidit eivät ole mitään siirrettäviä laitteita, vaan erillaisessa mielentilassa olevia, toki onnellisia äitejä, helposti loukkaantuvia!

Vierailija
17/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin monet muutkin. Vauvoista nyt varmaan harvemmin rumasti puhutaan mutta äideistä ja iseistä kyllä ja varmasti ihan syystä. Eräs ystäväni on lasten puolella sairaanhoitajana ja hän on kertonut, että kätilöillä on ainakin siinä sairaalla ihan pervot jutut.

Itse olen yläkoulun opettaja ja meillä on oikeasti välillä ihan hirveät jutut. Ei sitä hommaa muuten jaksa.

Vierailija
18/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin joskus Kelalla ja voi herrajumala mitä kahvihuoneläppää siellä heitettiin asiakkaista. Naurettiin "parhaimmille" niin että meinattiin tuoleilta tippua.

No, musta huumori on tapa selvitä muuten aika raskaastakin ammatista. Ja kun ei niistä ulkopuolisille saa huudella. Asiakkaalle kuitenkin aina täytyy olla asiallinen ja palvella mahdollisimman hyvin, vaikka mieli tekisi haistattaa pitkät.

Vierailija
19/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei meillä kyllä potilaista pilkkaa tehdä. Ylipäätään se huumori ei meillä kohdistu POTILAASEEN vaan johonkin tilanteeseen tms ja useimmiten me kyllä nauretaan ihan ITSELLEMME. Ja ei ole kyllä ainut se kerta kun tilanteessa on totaalisesti revennyt (siis nauramaan!) myös se potilas :D

Vierailija
20/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

revitään huumoria jonkun römpsästä, luulis että niitä on sen verran nähnyt että evvk, ainakin sairaanhoitajana itselle nuo ihmisen sukupuolielimet on ihan yks hailee, kunhan ovat 'terveet' ja jos eivät ole niin kunhan saavat asianmukaista hoitoa.

Voin kuvitella, että esim omista synnytyksistäni on hyvinkin revitty huumoria kahvipöytään, olin meinaan sen verta pöllyissä anestesialääkärin kanssa 'asiantuntevasti' kivunlievityksestä keskustellessani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi