Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te oikein teette

Vierailija
30.12.2011 |

jos "pienelle ei ole turvallista nukahtaa yksin"

Kuinka saatte nukkumaanmenon tehtyä vaaralliseksi?

Mikä minun lapsiani vaivaa jos he menevät mielellään sänkyyn ja eivät pelkää nukkumista?

Nukkumaanmenotemppuilu on toki tavallista tietyn ikäisenä mutta siihen ei kiinnitetä mitään huomiota. Se ei siis ole merkki siitä että lapsi pelkää nukkumista, se on merkki siitä että lapsi luulee että jotain superhauskaa tapahtuu heti paikalla kun hän nukahtaa tai ihan pienillä se on kysymys: nukutaanko nyt ihan varmasti? Juu, kyllä nukutaan, hyvää yötä, hei hei, nähdään aamulla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen perusturvallisuus on häiriintynyt, niin hän todennäköisestikin pelkää nukahtamista. Meidän adoptoitu esikoisemme ei vieläkään 8-vuotiaana oikein uskalla nukahtaa yksin, itse asiassa pelkää nukahtamista ylipäätään ja varsinkin yksin nukahtamista. Ja hän inhoaa, siis INHOAA omassa huoneessa yksin nukkumista. (Me julmat vanhemmat vain pakotamme molempiin, kun muutakin elämää on kuin tämä yksi lapsi, esim kuopus...)

Vierailija
2/3 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla kyse on ihan normaaleista omista lapsista joilla ei pitäisi olla tuollaisia ongelmia.

Tulee mieleen että vanhempia vedätetään ja urakalla pilttien taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on menny vauvasta asti nukkumaan ja yksin, ei ole tarvinnut "nukuttaa" nut vasta isompana 7-11v on alattu niskuroimaan. monet on ihmetellyt kun olen vienyt esim vauvan nukkumaan että "joko sä ny tulit, rupesko se heti nukkumaan??!!" minäpä olen saanut sanoa että peittelin ja annoin unilelun/rätin käteen, vedin unilelun soimaan ja lähdin, kyllä se hereille jäi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan