Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat hyväiltävänä

Vierailija
13.09.2011 |

Kuinka tärkeää, teille naiset, on rintojen hyväily?

Huomioiko miehenne rinnat "perusteellisesti" vai jääkö se pienelle huomiolle?

Itse nautin suunnattomasti rintojen käsittelystä, voisin kuunnella sitä vaikka kuinka kauan, mutta jossain vaiheessa alkaa tehdä mieli muutakin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän rintojen hyväilystä. Saa tarttua aika tiukastikin kiinni,ja myös yhdynnän aikana. Parasta olisi takaapäin, toinen käsi rinnoilla ja toinen käsi klitoriksella.

Voi miksei minulla ole miestä? 

Vierailija
22/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette onnellisia.Vaimoni ei tykkää ollenkaan rintojen hyväilystä ja suukottelemisesta,vaikka itse niin haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ex kumppanit eivät ole pitäneet rintojen kopeltamisesta, vaikka itsellä tissifetissi ( nuorempana olin saada ihan sillä että kiihotuin niin paljon rinnosita, pienet ja näppärät tietenkin.

Pidempiaikainen Ex -III kumppani oli sitä mietlä että ei tunnu oikein miltään ja kevytkin "möyhentäminen" sattuu,

joten hänellä ei sitten ollut  muuta kuin kokovartalo hipsuttelu,  kaulan alue tai kilitoris, muutenkin tuntui että olisi pitänyt vain panna (no sanoi että edellinen suhde oli perustunut vain ja ainoastaan regeepamputteluun).

tämän jälkeen EX -II ja ex -I (pari laastaria), josta kumpikin halusei ennemmin pakaroihin kiinnitettävän huomiota kuin muualle. (toinen häpesi rintojaan ja toinen ei halunnut niihin koskettavan, vaan ohjasi aina pakaroille)

Sittemmin ei ole ollut tarvetta kumpaneille ollenkaan. Meni Maku koko puuhasta.

Muuten näin lankkumiehenä en kyll pidä yhtään nännien  koskettelusta yms, että tavallaan ymmärsin kyllä.

No ei tällänen ukko enään kelpaa, mutta ei myöskään ole tarvettakaan,  läydöt on varattu, ja pysyy varattuina ja ulkomaiset pysyy ulkomailla, minne itsekkin talvet kaipailisin.

Vierailija
24/29 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ite rintojen käsittelyn ja samalla luen ja rinnat vaatii  jo huomiota, niitä ne saa. Tuntuu niin ihanalta Aaah, et pitää alkaa heti uudestaan. Ne vaatii koko päivän käsittelyä välillä taukokoilua. Koko rintaa puristelen, ne = kookkaat  ja intoa piukas nauttii siitä. Nännit saa myöskin huomiota venytän, pyöritän ja sormella kevyttä hipaisua ylös alas vetäen, niilldekkin kovenpaa / kevyttä vuoronperään = käsittelyni.9

Vierailija
25/29 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Rinnat = tullut ny mulle joka päiväiseksi. Illalla ja aamulla he hauaa koskettelua ja siitä saatavaa nautintoa. Rintalihaksen puristelua nännien pyörittelyä  hipelöintiä ja venytystä. Vanhempana tästä nauttii enemmän ku nuorempana.tv : n katselun ohessa tää menee ja seksisivujakin vilkuilen

Vierailija
26/29 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, Rinnat = tullut ny mulle joka päiväiseksi. Illalla ja aamulla he hauaa koskettelua ja siitä saatavaa nautintoa. Rintalihaksen puristelua nännien pyörittelyä  hipelöintiä ja venytystä. Vanhempana tästä nauttii enemmän ku nuorempana.tv : n katselun ohessa tää menee ja seksisivujakin vilkuilen

Lukiessani tekstiäsi sain sellaisen käsityksen nykyhetkistäsi että kaipaat miehen seuraa joka hyväilisi rintojasi ja hoitaisi muutakin kosketusta kaipaava kehoasi 

Palstanlukija mies.

Vierailija
27/29 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin, että mun rintoja hyväiltäis ja kauan. Seksiin johtaminen ei haittaa yhtään. 

Vierailija
28/29 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ?

Vierailija
29/29 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ihan sikana rintojen käsittelystä, teen sen ite ku ei oo  kumppania. 2- päivää nytkin oon sitä tehnyt ku ne huutaa kokoajan käsittelyä, sitähän. Ne = saaneet Kokonais valtaisesti, nännien hipelöintiä, Koura otetta ja hierontaa koko rinnan alue ja nautintoa = tullut. EIKÄ VOI LOPETTAA. TÄÄKIN PÄIVÄ MENEE KOKOAJAN TÄS HOMMAS.Tätäkään en voi kirjoittaa kokonaan ku pitää saada rinta hyväilyä. 476

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän