Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vain 2 kertaa elämässäni en ole saanut hakemaani työtä

Vierailija
13.09.2011 |

18veenä hain nahkiaisia paistamaan ja ne sanoi, että saat parempaakin kesätyötä.

Toisella kertaa 15 vuotta myöhemmin en saanut työtä, kun firma ei sit palkannutkaan ketään, mutta olisin ollut ekana valittava.

Ilmeisesti älytön tsäkä ollut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo, ei TÄÄLLÄ.

ihan eri tyyppi ja en kirjoittanut tekstiäni mitenkään negaatiot mielessäni, vaan ihan vaan pohdiskeluna. Siis samalla mietin tuota omaa onnistumistani (paria viestiä aiemmin), että onkohan tullut haettua helppoja paikkoja... Mielestäni yritin jopa olla samaa mieltä kanssasi, sillä huomasin kyllä, että olit itsekin ottanut tämän aspektin huomioon. Mutta kilahda toki mulle, jos se sun oloa helpottaa :)

Vierailija
22/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jospa vaikka tää ois se poikkeus kun seura ei tee kaltaisekseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kilahda toki mulle, jos se sun oloa helpottaa :)

Miten paljon väärinkäsityksiä ja vääriä tulkintoja voi tehdä pelkän tekstin välityksellä, kun ei niitä äänensävyjä saa kirjoittamalla esiin.

Eli minä kyllä tarkoitin sillä "negatiivisella vänkärillä" nimenomaan sitä joka niistä kehuskeluista kirjoitti. Et siis sinä.

Mutta siinä olet kyllä ihan oikeassa, että mitä ihmettä minä täällä kilahtelen! Nyt poistun ja jätän mokomat itsesäälijät ja negatiiviset ihmiset omaan arvoonsa. (ja tämäkään ei tarkoittanut sinua. :-)

Vierailija
24/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silleen että oon lähettänyt hakemuksen, käynyt haastatteluissa jne

kaikki työt mitä oon saanu on tullu silleen että mua on pyydetty töihin

Vierailija
25/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla.

Ai niin,nyt muistankin, en päässyt 18-vuotiaana Anttilan kassalle, josta olisi saanut tuntipalkkaa 17 markkaa eli...hmmm...vajaa 3 euroa. Eipä harmittanut silloin yhtään, mutta en ollut alalle menossakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi