Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rohkaista pelkääviä asunnon ostajia?

Vierailija
13.09.2011 |

Jos laittaisin asuntoni itse myyntiin niin miten voisin rohkaista pelkääviä ja arkoja asunnon ostajia, että uskaltaisivat ostaa minulta suoraan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen on otettava selvää kohteensä vaurioista yms. ja totuuden mukaisesti tiedotettava niistä mahdollisille ostajille. Itse en uskaltaisi ostaa myyjältä suoraan, ties mitä jättävät kertomatta. Välittäjällä on kuitenkin aina työpaikka ja ammattitaitonsa pelissä.

Välittäjän on toki tiedotettava olemassa olevat viat mutta myyjähän voi pimittää ne välittäjältä. Eli viime kädessä myyjä on aina vastuussa.

Välittäjällä ei tee mitään, ostaja varsinkaan.

Vierailija
2/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen on otettava selvää kohteensä vaurioista yms. ja totuuden mukaisesti tiedotettava niistä mahdollisille ostajille. Itse en uskaltaisi ostaa myyjältä suoraan, ties mitä jättävät kertomatta. Välittäjällä on kuitenkin aina työpaikka ja ammattitaitonsa pelissä.

ja siltä myyjältä se välittäjäkin tietonsa kyselee.

mut en mä usko, että ostajat välittäjän puutetta pelkäävät. Jotain muuta ne pelkäävät. Silloin ei ole mitään yleistä rohkaisutapaa, vaan pitää ottaa selvää, mitä epäilevät ja pelkäävät ja selventää sitten se asia niin selväksi, että enää ei pelota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä valmiiksi kauppakirjamallin, jota voit näyttää kiinnostuneille ostajille. Samoin hoidat asian niin että pankissa on yhteyshenkilö kauppaa varten.

Otat kaikki asiakirjat joita tarvitaan, niin että sinulla on kaikki valmiina jos joku kysyy.

Ja ole rehellinen. Sano suoraan myös asunnon negatiiviset puolet.

Näillä pääset alkuun.

Vierailija
4/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pankkiin olen ajatellutkin mennä kaupan sitten tekemään, että varmasti menee oikein.

Mutta en millään viitsisi välittäjälle laitaa, sillä mulla on aikaa ja halua ja kiinnostusta myydä itse, enkä tahtoisi jättää tätä kokemusta käyttämättä. Huolettaa vaan, että jos ei kukaan sitten uskallakaan ostaa!

ap

Voit tehdä valmiiksi kauppakirjamallin, jota voit näyttää kiinnostuneille ostajille. Samoin hoidat asian niin että pankissa on yhteyshenkilö kauppaa varten.

Otat kaikki asiakirjat joita tarvitaan, niin että sinulla on kaikki valmiina jos joku kysyy.

Ja ole rehellinen. Sano suoraan myös asunnon negatiiviset puolet.

Näillä pääset alkuun.

Vierailija
5/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksei uskaltaisi?

Asuntokaupathan tehdään aina pankissa, yleensä ostajan pankissa. Ja paikalla on aina kaupan vahvistaja, pankin asiantuntija.

Välittäjällähän ei ole paljoakaan tekemistä itse kaupanteon kanssa, välittäjä vaan esittelee ja hiillostaa ja kääräisee muutaman tonnin taskuunsa. Vastuu on aina myyjällä.

Vierailija
6/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksei uskaltaisi?

Asuntokaupathan tehdään aina pankissa, yleensä ostajan pankissa. Ja paikalla on aina kaupan vahvistaja, pankin asiantuntija.

Välittäjällähän ei ole paljoakaan tekemistä itse kaupanteon kanssa, välittäjä vaan esittelee ja hiillostaa ja kääräisee muutaman tonnin taskuunsa. Vastuu on aina myyjällä.

että ihmiset eivät uskalla ostaa suoraan myyjältä. Ketju- asunnon voi helposti myydä itse

Vierailija
7/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kysyä ostajilta, mitä ne pelkäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän