Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitensaan tuonne tietokoneen yläpalkkiin jäämään osoitteen,

Vierailija
13.09.2011 |

jossa olen vieraillut, ettei tarvitse aina kirjoittaa uudelleen osoitetta? Jos vaikka halua käydä vauva-sivuilla koko ajan ;), niin millä ihmeen ilveellä se jää tuonne muistiin??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raahaa se palkkiin.

Vierailija
2/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaisin vain nuolesta osoitteet auki ja siellä olisi valmiina tämä osoite =). Sorry, olen umpi-uuno näissä hommissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on päällä joku sellainen asetus, joka poistaa automaattisesti selaushistorian aina kun suljet ohjelman. Tutki yläpalkista työkaluja, suosikkeja ym. ja katso sieltä selaushistorian asetuksia. Voit vaikka vähän testailla rukseja eri paikkoihin :).

Tai sitten talletat esim. vauvan suosikkeihisi, niin saat sen aina suoraan suosikkien kautta osoitetta kirjoittamatta.

Vierailija
4/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla siellä vasemmalla ylhäällä sellainen on...

Vierailija
6/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:lle: Tarkoitan nuolta osoiterivin lopussa oikella. Kun sen avaa, niin sieltä tulee lista osoitteista, joihin pääsee kun vaan klikkaa. En vaan tiedä, miten ne sinne on tulleet :/. Ja haluaisin sinne omiani laittaa...Mut on toki kirjanmerkitkin olemassa, ja sitä minäkin osaan käyttää =)!

Vierailija
7/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

firefox-ikonista vasemmasta yläkulmasta klikkaamalla lisäosat ja sieltä asetukset. Siellä asetusten välilehdellä "tietosuoja" on ainakin minulla historiatietojen säilytys. Valitse sieltä kohta täydelliset historiatiedot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä