Ylipainoiset nuoret naiset! Mistä löydätte vaatteita? Olen 26-v., painoa 95kg ja pituutta 166.
En löydä yhtään mistään vaatteita! Olen kyllä valitettavasti todella persevä, joten onko vika siinä että paino on niin epätasaisesti jakautunut vai missä? Jos koitan " isojentyttöjenkokoja" ne ei istu vyötäröltä ja rinnoista. Normaalilta osastolta ei löydy sellaisia, jotka menis perseen ja lantioon kohdalta kiinni kunnolla, tai joiden hihoihin mahtui sekä mun kädet, paita että villapaita vielä niin että olis mukava liikkua.
Toiveissa/yrityksessä on koko ajan painonpudotus, mutta nyt heti tarvitsisin itselleni takin, ei tätimäisen, joka sopii tälle paksulle 26-vuotiaalle.
Kommentit (26)
Olen 175cm ja 104kg ja kaikki koot tuntuu loppuvan 50:een ja mä just tarttisin sen 52 tai 54.
Paidatkin löydän ja hameet, mutta en mekkoja tai takkeja, joiden pitäis olla sopivia sekä ylä, että alaosasta.
ap
Vaatteita löytyy lähinnä isojen tyttöjen tangoista ja H&M:n postimyynnistä. Nyt kun olen raskaana en tahdo löytää mistään mitään päällepantavaa :( Raskauden jälkeen kyllä näistä kiloista on päästävä eroon!
Tosin mallit aika tanttamaisia, mutta on siellä kivojakin joukossa.
Kappahlin ja Lindexin isojen tyttöjen mallistot on musta hyvia arkivaatteita täynnä. Oma kokoni 52.
Tykkään duffelityylisistä, hupullisista takeista. Jotka olis puoleen reiteen asti. Materiaalina villa tai vakosametti. Käytän yleensä hameita, ja ne ei mun mielestä sovi anorakkien kanssa. Eli olen siis vielä nipokin :)