Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset nuoret naiset! Mistä löydätte vaatteita? Olen 26-v., painoa 95kg ja pituutta 166.

Vierailija
04.11.2005 |

En löydä yhtään mistään vaatteita! Olen kyllä valitettavasti todella persevä, joten onko vika siinä että paino on niin epätasaisesti jakautunut vai missä? Jos koitan " isojentyttöjenkokoja" ne ei istu vyötäröltä ja rinnoista. Normaalilta osastolta ei löydy sellaisia, jotka menis perseen ja lantioon kohdalta kiinni kunnolla, tai joiden hihoihin mahtui sekä mun kädet, paita että villapaita vielä niin että olis mukava liikkua.

Toiveissa/yrityksessä on koko ajan painonpudotus, mutta nyt heti tarvitsisin itselleni takin, ei tätimäisen, joka sopii tälle paksulle 26-vuotiaalle.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää niistä. Ja edelleen, kun koko ei ole 52, mutta ei pienikään, niin on tosi hankala löytää vaatteita, koska ne isojentyttöjen mallit ei istu päälle jos ei ole tasapaksu. Mulla on ylä- ja alaosa ihan eri paria, ja ne lindexin yms isojen tyttöjen vaatteet on ihan väärän mallisia mulle, kun en halua telttaa yläosaan, enkä makkarankuorta alaosaan.

ap

Vierailija
2/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää niistä. Ja edelleen, kun koko ei ole 52, mutta ei pienikään, niin on tosi hankala löytää vaatteita, koska ne isojentyttöjen mallit ei istu päälle jos ei ole tasapaksu. Mulla on ylä- ja alaosa ihan eri paria, ja ne lindexin yms isojen tyttöjen vaatteet on ihan väärän mallisia mulle, kun en halua telttaa yläosaan, enkä makkarankuorta alaosaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kokoon 54 ainakin! Siinä on melkein kaikki vaatteet niin isoille,

kuin pienillekin! Käy vaikka sen internet sivuilla!

:)

Vierailija
4/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on valtavat valikoimat ihania vaatteita ja löytyy myös todella isoja kokoja. Hinnat ovat edulliset ja siten säästän myös lentolipun hinnan. Olen työssä, jossa joutuu pukeutumaan siististi (usein myös jakkupukuun ym.) ja kaikkea olen löytänyt mielinmäärin. Suosittelen!

Vierailija
5/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takit kun ovat aika kalliita kaupassakin, niin takin teettäminen ompelijalla ei maksa useinkaan sen enempää kuin kaupasta ostaminenkaan. Etsi sopivan hintainen ompelija ja hommaa kiva kangas, niin saat juuri sellaisen takin kuin haluat.

Vierailija
6/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lisäisin vielä Ellos Plus-kuvaston.

Seitsemän viikkoa sitten olin kanssasi täsmälleen samoissa mitoissa. Olin siis vuosia noissa mitoissa, välillä jopa 4kg isompi. Tosin mä olen omppuvartaloinen.. Nyt olen 10,5kg kevyempi ja olo on MAHTAVA!! =)

Vierailija
7/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihikselle ja äkkiä! Miten kehtaatte sanoa, että käytätte 52 koon vaatteita? Voihan vitsi! Itse kyllä pysyisin kotona, jos olisin noin iso ja silloinhan ei tarvitsisikaan kuin oikein ison yömekon.

Vierailija
8/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit piiloon, kun oikeen iso mekko olisi päällä. Ja jos vain olisi kotona, niin sama vaikka olisi vain yökkärit yllä!

Vierailija
9/26 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut kanssa H&M:lta, mutta housut harvoin istuu. Paitoja löytyy. Täytyy kyllä myöntää että niin kivasti ei pysty pukeutumaan kuin 70-kiloisena jolloin vielä löysin lähes mitä tahansa päällepantavaa. Aika usein tulee ulkonakin oltua joka tilanteessa kevyttoppapuvussa (se Hobby Hallista). Myös mä tällä hetkellä vielä raskaana ja äitiysvaatteissa onneksi jotakin löytyy myös isossa koossa, huonosti tosin. (Painoa ei ole raskaudesta tullut lisää kuin pari kiloa ja laskettuaikakin jo kohta, mutta vauvamaha on kyllä ihan näkyvä.)

Vierailija
10/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rintava ja takapuoltakin löytyy mutta vyötärö on kapea.Siis mikään vaate ei istu.H&M:sta turha hakeakkaan,paidat kiristää tisseistä,ja housut kiristää reisistä :((

Vierailija
11/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, iso perse ja rinnat. Kaikki housut on aina tehty suorille ihmisille, ei muodokkaille varsinkaan jos hiemankin ylimääräistä...

H&M:stä löytyy nyt muutamat hyvännäköiset byysat, parit paidatkin löytyy... Toinen paikka samassa liikkeessä urheiluosasto, mutta sinne mentäessä ummista simmut kokotaulukon kohdalla ja lähde liikkeellee 48-> :) Tsemppiä painonpudotukseen! Kyllä kohta talvella hikoillessa muutama kilo ainakin karisee kuin itsestän ja siitä saakin motivaatiota kevättä kohti! :D

Vierailija
12/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin typerältä, että mun kokoiselle ei löydy vaatteita. En mielestäni ole niin hirveän iso. Mahdun ihan hyvin bussissa omalle penkilleni ja tilaakin jää yli, mutta silti tuntuu, että en muka mahdu tähän maailmaan. Jos mulla ei olisi tota iso mahaa niin varmaan menisin useita kokoja pienempiin vaatteisiin koska perse on kyllä ihan normaalikokoinen. Sanotaan että vatsan laihduttaminen on helpompaa, mutta tässä on nyt oltu paikkareiden dieetillä kaksi ja puoli viikkoa ja paino ei ole tippunut kuin 1.1kg ja rasvaprosentti on jopa noussut !

t.4

Vierailija
13/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuurit veks. Normaalia syömistä, liikuntaa, kasviksia,

sokerit vähemmäksi vähitellen ja pizzat sun muut rasvaruuat

vähemmälle. Auttaisikohan?

Itse ajattelin kokeilla. Painonvartijoissa laihdutetut kilot ovat

palanneet vuodessa takaisin.

Vierailija
14/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkareiden dieetin kanssa siis syksyn aikana kokonaista kaksi kiloa! Turhauttavaa ja hidasta. Oli paljon helpompi lihoa 40kg neljässä vuodessa, kuin laihtua 2 kiloa syksyssä.

t.4

Vierailija
15/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nuorekkaita ja melkein kaikista löytyy isoja kokoja. Mulla menee elloksen vaatteista koot, yläosa 42/44 ja alaosat 46.

Mukavan plussana vielä, kun on tili siellä niin voi tilata kerralla enemmän esim. syksyisin ja keväisin ja maksaa sitten pienissä erissa kuukausittain.

Vierailija
16/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestähän se on kiinni, että liittääkö siihen painonvartijoiden pistesysteemiin samalla ruokaremontin. Mä ainakin vetelen mielummin 0-pisteen porkkanoita, kuin suklaata josta menee heti pisteet. Aikaa on kulunut nyt noin kuukausi, ja lisäksi olen joka toinen päivä harrastanut pilatesta. (mutta en ole ehtinyt=viitsinyt tehdä mitään rasittavampaa)

Mutta kuten aikaisemmin sanoin, se että olen laihtumassa ei auta siihen että mihin pitäisi saada itselleni takki " NYT" . Koska nyt minä olen sen painoinen kuin olen, eikä ole realistista olettaa että olisin tässä kuukauden sisällä normaalipainoinen tai selkeästi vähemmän persevä. Ja kylmä tässä tulee, jos on ilman takkia, vaikka onkin rasvakerrosta ympärillä.

Enää en meinaan sorru siihen " ostan sitten kun olen laihempi" tai " ostan tän pienen nyt niin tää menee mulle parin kuukauden päästä" ... Tai että " ostan tän nyt, kun kyllä tää sopii mulle sitten kun imetys loppuu ja hormonitoiminta palautuu normaaliksi ja turvotus vähenee" jne jne jne itsepetosta.

Ja kyllähän se rasvaprosentti nousee vaikka paino tippuu, jos se paino tippuu lihaksista...

ap

Vierailija
17/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuushan on ettei ne kilot itestään tule! ja aivan takuulla paino putoaa kun vähemmän syö, johan sen auswitchkin opetti! laihdutin itse 30kg vuodessa, nyt vihdoin normaalipainonen. ihmedieetti nimeltä " syön vähemmän ja siksi laihdun" todella toimii. sopii kokeilla myös karppausta, ainakin äidillä ja siskollani toimii moitteetta.

Vierailija
18/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri jostain (en muista mistä) että jossain tutkimuksessa oli todettu vähähiilihydraattisen ruokavalion laihduttavan siksi, että tätä noudattavat ihmiset tulivat yksinkertaisesti syöneeksi vähemmän kaloreita kuin muunlaista ruokavaliota noudattavat.

Siis enhän minäkään koskaan syönyt yhtään mitään, tosi terveellistä ruokaa ja ihan vähän ;D Ruokapäivä kirja on kuitenkin karua luettavaa, varsinkin kun kirjoittaa siihen ne kaikki karssut ja suklaat mitä syö muilta piilossa... Tai alkaa tarkemmin mittailla määriä. Kannattaa kyllä ihan harkiten paneutua omiin syömistottumuksiinsa ensin, ennen kuin aloittaa mitään laihareita tai elintaparemontteja. Ja miettiä ne syyt että miksi syö! Tästä tulee nyt ihan Dr. Phil-kamaa, mutta mun mielestä ylipainon syyt löytyy korvien välistä jos ei jokaisella lihavalla, niin ainakin melkein jokaisella.

ap

Vierailija
19/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on lihava, oli päällä sitten kaftaani tai makkarankuori. Yleensä isoilla teltoilla näyttää vaan lihavammalta, kun koko vartalosta tulee tasapaksu sen paksuimman kohdan mukaan. Mutta siis ei sitä silti tarvitse laittaa liian kireääkään päälle.

T. lihava.

Vierailija
20/26 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi