Hercule Poirot
Kommentit (31)
se on tullut jo samana iltana. No, toivotaan parasta!
kuvitellut, ettei ne näy areenassa?! Toissa maanantaina oli kina miehen kanssa, kun sen piti tallentaa se mulle. Hyvä tietää vastasuuden varalle :)
kun niin paljon helpompaa on tallentaa se digiboksiin. En itse viitsisi katsoa pikkuruudulta pitkää elokuvaa.
Areenaan ei tule ollenkaan kaikki ohjelmat.
Miksi pitää katsoa areenasta kun niin paljon helpompaa on tallentaa se digiboksiin. En itse viitsisi katsoa pikkuruudulta pitkää elokuvaa.
No esim. siitä syystä, että ei ole telkkaria?
Jospa sille ei ole nettiesitysoikeutta. Areenaan ei tule ollenkaan kaikki ohjelmat.
kaikki muut jaksot on tulleet.
Jäi paljon katsomatta juuri sen takia kun odotin sen Areenaan tulevan edellisten malliin. :/ Jos ei ala kuulumaan niin palautetta lähtee kyllä Ylelle!
Eli tv-ohjelman katsominen tietokoneelta ei ole syntiä mutta saman ohjelman katsominen telkkarista (ja ylipäätään tv:n omistaminen) on?
Vallan unohdin nää palstan vl:t ja heidän kiemuransa.
Miksi pitää katsoa areenasta kun niin paljon helpompaa on tallentaa se digiboksiin. En itse viitsisi katsoa pikkuruudulta pitkää elokuvaa.
kun niin paljon helpompaa on tallentaa se digiboksiin. En itse viitsisi katsoa pikkuruudulta pitkää elokuvaa.
Meillä on tietokoneen ruutu isompi kuin monilla televisio... että se siitä pikkuruudusta...
ja kaikilla perheillä ei ole televisioita, esim. monet erään herätysliikkeen edustajat katsovat ohjelmat netistä, koska televisio on syntiä. Ainakin mun eräät herätysliikkeeseen kuuluvat tuttavat tekevät näin ja internet ei ole heille syntiä.
meitä, jotka eivät kuulu mihinkään herätysliikkeeseen, mutta meillä ei silti ole telkkaria.
Eli tv-ohjelman katsominen tietokoneelta ei ole syntiä mutta saman ohjelman katsominen telkkarista (ja ylipäätään tv:n omistaminen) on?
Vallan unohdin nää palstan vl:t ja heidän kiemuransa.
Mä oon ateisti. En usko tuollaiseen käsitteeseen.
Tää eilinen on minusta esitetty jo aiemminkin, kaikkia muita ei.
Eli voi olla että siitä on jo kaikki nettiesityskerrat käytetty.
t. yleläinen
Poirot tulee sellaiseen aikaan, ettei meidän sekameteliperheessä pysty sitä mitenkään rauhassa katsomaan ja aina odotan, et pääsen areenalla sen kattomaan iltamyöhällä!
Voi surkeus, jollei eilinen jakso sinne ilmesty:(
No mikset tallettanut sitä ja katsonut parempaan aikaan?
Silloin, kun meilä oli TV, meillä ei ollut tallentavaa digiboksia vaan semmoinen karvalakkimalli. En nyt tiedä, onko tuolla sinua ennen kirjoittaneella henkilöllä näin, mutta tosiaan niitä digibokseja on semmoisiakin, jotka eivät tallenna.
Terv. se telkuton ei-lestadiolainen
kuka oli se murhaaja? en ehtinyt katsoa loppua
eikö oo? Ajattelin just kattoa...