Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hairahduin erään miespuolisen tuttuni kanssa sänkyyn

Vierailija
11.09.2011 |

ja nyt kyseinen kaveri välttelee minua. On onnistunut siinä jo parin kuukauden ajan. En haise pahalta, olen hyvännäköinen nainen ja kroppanikin on vielä kondiksessa, joten missähän vika?

Itse olen ajatellut, että mies häpeää omaa kestävyyttään... Itse akti kesti nimittäin vaivaiset 3 minuuttia ja sekin oli aika itsekästä jyystämistä. Onneksi nyt sentään oli alkuun jonkinlaista esileikkiä ja miehellä kunnon varustus. Tosin siitäkin hän ehti suuseksin aikana kysyä, että onko se sellainen kuin olin kuvitellut...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väljästä pillusta.

Vierailija
2/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tönkkösuolattuja muikkuja, antaa kyllä suuseksiä ja ottaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää?

Vierailija
4/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se häpeää tapahtunutta koska pitää sitä virheenä. Yleensä kavereiden seksistä seuraa sellaista.

Vierailija
5/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä aika pikaseen kaverilla tuli, jos kesti tosiaan vain kolme minuuttia. Kestävyys voi olla jopa ongelma miehelle, eihän sitä tiedä.

Vierailija
6/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se lahna nyt oli

-sellainen joka makaa paikallaan (pyöriäkö pitäisi)

-vai sellainen joka antaa suuseksiä (mitä lahnamaista siinä on vai tehdäänkö se jotenkin lahnasti)

-vai joku muu

?

Vierailija
7/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää ihan perusnaiminen.

Vierailija
8/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se lahna nyt oli

-vai sellainen joka antaa suuseksiä (mitä lahnamaista siinä on vai tehdäänkö se jotenkin lahnasti)

-vai joku muu

?

Vierailija
9/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se lahna nyt oli

-vai joku muu

?

riittääkö jos on paikallaan mut ääntelee?

Vierailija
10/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se lahna nyt oli

-vai joku muu

?

riittääkö jos on paikallaan mut ääntelee?

ei täytä kokonaan lahnan ominaisuuksia, muuten vaan huonon sänkykumppanin vaatimukset täyttyy.

Vierailija
11/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koe olleeni lahna, jos annoin kolme kertaa suuseksiä koko session aikana ja olin päällä sekä alla. Eri asentoja olisin mielelläni kokeillut, mutta en ehtinyt ehdottaa, kun mieheltä tuli ja homma oli ohi. Sitten voikin käydä nukkumaan...

Harmillista, jos välttelyn syynä on häpeä omista seksitaidoista ja/tai kestävyydestä. Siinä meni mukava kaveri.

Vierailija
12/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se välttämättä häpeä itseään vaan sitä että ylipäätään harrastitte seksiä. Yleensä se ei vain toimi jos ei ole tunteita toista kohtaan ja jälkikäteen hävettää.

Vierailija
13/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se välttämättä häpeä itseään vaan sitä että ylipäätään harrastitte seksiä. Yleensä se ei vain toimi jos ei ole tunteita toista kohtaan ja jälkikäteen hävettää.

Mutta ennen tätä tapahtumaa mies pommitti minua tekstiviesteillä ja kävimme muutenkin yhdessä ulkona. Kiinnostusta oli molemminpuolin, vaikka olimme virallisesti kavereita. Yhteisen yömme jälkeenkin on viestejä vaihdeltu yllin kyllin, vaan tapaamista ei olla millään saatu sovittua. Eikä se ole ollut minusta kiinni.

Ap.

Vierailija
14/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai nyt haluamansa ja ei enää välitä seurastasi

Vierailija
15/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan niin, että tavoite on nyt saavutettu, niin ei enää kiinnosta? Sen vaan piti tietää, että suostutko siihen ja nyt kun tietää, että suostut, niin enää ei tarvitse yrittää / miettiä / kokeilla / houkutella.

Vierailija
16/16 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun hän sai tarpeensa tyydytettyä, niin ei tarvitse enää tehdä töitä hurmatakseen. No, sainhan se minäkin siinä samalla, että tasan on pelinappulat. Enemmän minua silti harmittaa se, että olen tainnut nyt menettää kaverin, jonka kanssa juttu luisti.

Ap.