Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mista sinut tunnistaa keskiluokkaiseksi? Meilla on Volvo, kaksi lasta, rivitaloasunto, koira, koulutus on akateemista ja keskisastetta...

Vierailija
04.11.2005 |

Kesäisin teemme lomamatkoja etelään. Ai niin, meillä on puiset parvekekalusteet ja lapsilla on vakuutukset :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Volvo on ja kakkos auto löytyy, 160m2 omakotitalo, akateemiset koulutukset, 2 lasta, kokoomuksen jäsenkortti ....hmmmm....mitäköhän muuta ...joo, kirjahyllystä seitsemän veljestä, tuntematon sotilas jne... ;)

Vierailija
22/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraamme tarjouksia ja käytämme bonuskortteja joita on kaikkiin kauppoihin. rahat halutaan laittaa johonkin näkyvään (asuntoon ja autoon, kodin elektroniikkaan) ei hummailuun ravintoloissa , konserteissa tai lomailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä metsää. Iso moottorivene ja moottorikelkka. Harrastuksina karkinsyönti ja herkuttelu, ja SAUVAKÄVELY (äidillä). Yksi lapsista käy tanssikoulua.

¤huh¤ Kuulostaa aika... no, meistä nyt kuitenki on kyse, ja ollaa ihan tavallisia pulliaisia. Onnellisia.

Vierailija
24/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä olen yläluokkainen, akateeminen, aatelissukua ja omistan asuntomme, tosin pienen. Mun mies on pienipalkkainen duunari amispohjalta. Mä ajan uudenkarheaa ranskalaisautoa, mies vanhaa pakunrämää. Asutaan kyllä toistaiseksi kerrostalossa mutta haaveillaan talon rakentamisesta kunhan mä palaan lapsivapailta töihin tienaamaan. Meillä on 2 pientä lasta.

Vierailija
25/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on ok-talo, koira, 3 lasta ja farmarimondeo.