Onko teistä ruoka, syöminen seksikästä
Kommentit (11)
Jotenkin aina ihmettelen miksi treffeillä syödään. Jos pidän jotain ihmistä kuumana, niin vähiten minulla nälkä hänen kanssaan on.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko siis ruoanlaittoa?
Vai itse ruoan syömistä?
Tarkoitan ruokaa. Tuoksuja, makuja. Ettekö te ikinä leiki ruualla
Itse nautin ravintoloissa katsella miehiä jotka syö hyvällä ruokahalulla. Kiihottavaa.
Ei sinänsä. Mutta olen joskus nähnyt sellaista unta, että iso joukko naisia tuli mun kotiini ihan yllättäen ja pyytämättä. Olin ihan ihmeissäni ja tein heille ruokaa. Sitten söimme kaikki yhdessä, hyvässä sovussa. Outo uni.
Ei oikeastaan. En ole kyllä koskaan miettinyt asiaa. Johtunee ehkä siitä, että suhtaudun itse ruokaan aika neutraalisti pelkkänä polttoaineena enkä ole koskaan oikein ymmärtänyt mitään lohturuokakonsepteja tai itsensä palkitsemista herkuilla tms.
Ai te ette innostuisi jos komea mies tarjoilee aamupalan pelkissä tiukoissa sortseissa, syöttää sen teille 🍇🍓. No huh
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina ihmettelen miksi treffeillä syödään. Jos pidän jotain ihmistä kuumana, niin vähiten minulla nälkä hänen kanssaan on.
Ja on häiritsevää yrittää keskittyä ruokaan, kun haluaisi vain katsella ja kuunnella toista osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Ai te ette innostuisi jos komea mies tarjoilee aamupalan pelkissä tiukoissa sortseissa, syöttää sen teille 🍇🍓. No huh
En oikeastaan. Mulla ei ole fetissiä tulla syötetyksi, olen aikuinen ihminen. Enkä tiedä, onko se ukko kaivanut esim. nenäänsä tai persettään niissä sormilla ennen kun yrittää tunkea niitä mun suuhun. Yhh.
Ei. Toisen ihmisen ruokaa jauhava suu ja katselu kun sinne työnnetään ruokapaloja on aika lailla kategorisesti vastenmielisen näköistä ja kuuloista.
Pahimmasta päästä ehkä joku raksuja tms. äänekästä mätystävä herkkusuu.
Tarkoitatko siis ruoanlaittoa?
Vai itse ruoan syömistä?