en ole koiraihminen
kun mä näen koiran, aikuisen tai pennun, en tunne yhtään mitään.
Ihan sama kuin katsoisin helikopterin kuvaa.
Olen varmaan ainoa ihminen, joka ei helly koiran edessä, tuntuu, että kaikki ovat lääpällään koiriin.
Meilläkin joka ikisellä naapurilla on koira, joillakin jopa 4.
En inhoa koirien haukkumisia, enkä niiden jätöksiä. Koirat saavat olla puolestani ihan vapaasti. En vaan syty niille.
Siitä en kyllä tykkää, kun menen taloon, jossa on koira tai koiria, kun ne koirat tulee heti luokse ja kuolaavat tmv.
Senkin ne kyllä aika nopeasti lopettavat, kun en silitä niitä yhtään. Jotenkin inhoan silittää koiraa, heti pitää mennä käsien pesulle.
Onko muita, joita koirat eivät vaan sytytä?
Kommentit (6)
Minusta koirat ovat ihan tyhmiä
Vierailija - 11.09.11 09:16 (ID 13387704)
idiootteja, vähä-älyisiä ja urpoja, mutta kyllä minä niitä ilokseni rapsuttelen ja niille juttelen. Olen aina ollut kissaihminen. Mikään ei ole niin tyhmä kuin kultainen noutaja, sillä ei ole minkäänlaista luonnetta, mutta kivahan niitäkin on paijailla.
kyllä on kissa 14v. ja sen jälkeen ehkä tulee koira tai sitten ei. Itse olen eläinrakas, mutta otan lemmikkiä hankkiessa realiteetit huomioon.
omistan terrierejä, joita minulla on ollut v.1988 lähtien
mutta samoin kuin nro 2, en koskaan silittele vieraita koiria enkä ymmärrä miksi pitäisikään
Olisi mukavaa jos tuttavapiiriini kuuluisi enemmän näitä Ap:n kaltaisia ei-koiraihmisiä tai oikeita koiraihmisiä.
Vieraat eivät ole olleet niin tervetulleita, koska eivät osaa käyttäytyä koiran kanssa. Ihan harmittaa, että edes aikuiset ihmiset eivät puhetta ymmärrä, kun pyydän heitä tulemaan ovesta sisään aivan kuin koirattomaankin kotiin.
Meillä on kotona muutenkin sellainen sääntö ihan ilman vieraitakin että mitään seremonioita ei koiran kanssa pidetä, kun tullaan ovesta sisään tai mennään ovesta ulos.
Onneksi olkoon, tietämättäsi osaat toimia oikein kun menet koiraperheeseen kylään. Mä olen koiraihminen -mulla on itsellä 2 isoa koiraa ja 2 pientä lasta- mutta mä en juuri koskaan silittele ja lällyttele toisten koiria kun kyläilen.
Menen ovesta sisään, laitan takin naulakkoon ja käyn sohvalle/kahvipöytään. Jos koira tulee, en yleensä kiinnitä mitään huomiota.
On tosi rasittavaa "suojella" vieraita jotka pölähtää ovesta kylään, alkaa kimittää koirille kädet ylhäällä ja yrittää tökkiä (vissiin siis silittää) niitä päähän... voi kun kaikki ihmiset osaisivat kävellä ovesta sisään kiinnittämättä koiriin sen kummempaa huomiota :D
mutta varsinaiseen aiheeseesi niin en tajua mitä ihmeellistä siinä nyt on, jos ei pidä koirista? En mäkään pidä kissoista... ;)
idiootteja, vähä-älyisiä ja urpoja, mutta kyllä minä niitä ilokseni rapsuttelen ja niille juttelen. Olen aina ollut kissaihminen. Mikään ei ole niin tyhmä kuin kultainen noutaja, sillä ei ole minkäänlaista luonnetta, mutta kivahan niitäkin on paijailla.