Mitä miehenne ostaa tai hankkii S-bonuksilla?
Siis millaisiin tuotteisiin tai palveluksiin käyttää bonukset?
Kommentit (13)
maksaa jonkun laskun sieltä s-tililtä.
Minun tililleni bonukset menevät, tietenkin! S-tili on normaali käyttötilini, joten ihan normaalisti menee uudelleen ruokaostoksiin.
ja joululahjat ollaan hoidettu niillä rahoilla ja jos jää sittenkin vielä, niin joku pieni reissu on voitu heittää esim. risteily, kylpylä. Tai sitten ihan ruokaan, jos on tullut jotain yllättäviä menoja.
Samalla tavalla menee talouteen kuin muutkin rahat.
ja niitä käytetään tarpeen vaatiessa, joskus joululahjoihin, tänä vuonna lapsen autokoulumaksuihin.
just kyseli minulta, miten saisi tilitietonsa näkyviin ja neuvoin hankkimaan tunnarit. Enkä tiedä, paljonko sillä on tilillään rahaa.
mistä on sovittu, ettei kumpikaan käytä sitä ilman yhteistä sopimusta omiin menoihinsa. Kertyneet bonukset käytetään sitten johonkin yhteiseen hankintaan, esim. tv on ostettu niillä rahoilla.
Nostaa kerran vuodessa tilin tyhjäksi, n. 800 €, mukava lisä lomakassaan.
Eikä meillä eritellä mitään rahaa. Bonukset, veronpalautukset, lapsilisät tai ihan mitkä tahansa on ihan vaan rahaa tilillä.
Meillä kaikki bonukset menee minun s-tilille. Nostan ne sitten kerran vuodessa ennen kesälomareissuja.
ehdi hankkia, kun minä olen tuhlannut ne jo.
t.kotiäiti
eli sinne kerätään rahaa reissuja varten. Kesälomamatkat maksettiin bonuksilla ja syysloman Ranskan matkaa varten käyttörahaa on tilillä nyt odottamassa n.950€. Reilusti ehtii tulla tonni täyteen ennen reissua :)
s-tilille. Nostan ne sitten kerran vuodessa ennen kesälomareissuja.