Huuto.netistä: antaisitteko neutraalin vai negatiivisen palautteen?
Huusin Huuto.netista vauvan hoitopöytää, ja voitinkin huudon. Laitoin kaksi sähköpostiviestiä hoitopöydän myyjälle ja yritin sopia hoitopöydän noutoaikaa, mutta hän ei vastannut. Sitten laitoin tekstiviestin hänelle.
Lopulta hän laittoi minulle takaisin tekstiviestin, jossa hän pahoitteli, että hoitopöytää ei enää ollutkaan saatavissa! Toisin sanoen hän teki "oharit".
Olin aivan tyrmistynyt. Aikaisemmin en ole törmännyt vastaavaan. Laittaisinko siis hänelle neutraalin vai negatiivisen palautteen?
Kommentit (5)
Neutraali tarkoittaa sitä, että kaupat on onnistunut tai myyjä on selvittänyt hyvässä hengessä tilanteen, miksi kaupat eivät ole onnistuneet.
Tuossa sinä teit kaiken työn (yhtedenpito) etkä saanut yhtään mitään eli ilman muuta negatiivinen!
Huuto on sitova kauppasopimus. Jos hänellä ei ole oikeasti tuota tuotetta, on hän syyllistynyt huijaukseen/petokseen. Moni ei tunnu tajuavan, että nettihuutokauppakin on ihan kaupantekoa, ei mitään "saat jossei muuten mee niix" -meininkiä. Ilmoitus ylläpidolle ja kauppiaalle toivottavasti sanktio.
tottakain negatiivisen. Se rikkoi huuto.netin sääntöjä. Jos se laittaa sulle kostonegan siitä hyvästä, niin ilmoita ylläpidolle.
Ja jos antaa kostonegan niin selvität vain ylläpidolle ja sun saama negatiivinen poistetaan.