G. Monta seksikumppania sinulla on ollut? Ikäsi?
Kommentit (55)
yli 50, kaikki 15-22v. paitsi nykyinen mieheni. Nyt 37v.
aikamoisia jakorasioita on paljon :DD Ei käy kateeksi!!!
Noista 4 on yhdenillan juttuja, yks nykyinen aviomies ja yks sellainen, jonka kanssa seurustelin nuorena muutaman kuukauden.
ikää 44 vee ja vanha piika. Ei kelvannut niistäkään kukaan ;-)
lasketaan?
yhdyntä?
suuseksi?
joku muu, mikä?
oma määrittely?
laukeaminen (kumman)?
Ehei kultaseni, me ollaan niitä jotka tekee mitä huvittaa. Muut tekee mitä uskaltaa tai annetaan.
on nimenomaan nämä yhden kumppanin kanssa olleet henkilöt. Ilman eri kokemuksia ja vertauspohjaa on vaikea kehittyä hyväksi rakastajaksi. Mahtaa olla hyvää seksiä näillä ihmisillä (tietysti kun ei ole sitä vertauspohjaa, niin voihan sitä luulla vaikka mitä, mutta tietäminen on eri asia).
mutta miltei 10v jo ollut yhden oma=)
T: rouva x, ikä 44v
aika vähän, mutta ei se määrä vaan laatu!
on 42 ja oon 21. aika paljon tiiän, mut mä alotin seksi elämän 13 vuotiana ja siihen on mahtunut aika monia. 13-15 vuotiaana oli vaan 4 ja sitten 16 vuotiaasta lähtien mulla on ollut noi loput. nyt oon pienen lapsen yh ja isyyden selvittämiseksi olisi pitänyt raahata paikalle jopa 7 jätkää joten annoin isyyden tunnistuksen olla. se ois ollu jo järkyttävän noloa
Ja sinä nro 47. Haista kukkaruukku! Mulla ei todella ole vertailukohtaa. Mut tyytyväinen olen etten ole persettäni jaellu ympäri kyliä ja jokaiselle vastaantulijalle. Miehelleni olen kaikkea muuta ku ensimmäinen, mutta hyvin olen kelvannut viimeiset 10vuotta.
Ikä nyt 43v