Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pettänyt miestäsi?

Vierailija
11.09.2011 |

Jos olet niin monta kertaa ja tietääkö miehesi?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan suunnittelevani asiaa. Saapa nähdä.

Vierailija
22/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes suukon vertaa. Ei mitään tarvetta ja moraali on vaan niin korkealla tässä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kertonut miehelleni yhdestäkään pettämisestä. Jäin tekosistani kiinni.En ole mitenkään ylpeä pettämisistäni, mutta minkäs voi kun mies pihtaa.

Vaihtoehtoja:

Juttele asiasta miehen kanssa ja sano, että nyt on vaarassa käydä niin.

Käytä käsiäsi, seksin puutteeseen ei kuole.

Kaalimato.com.

Hanki uusi mies.

Vierailija
24/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet 5 vuotta yhdessä, ja olen pettänyt miestäni kahden miehen kanssa, kummankin pari-kolme kertaa. Varsinaista yhdyntää en ole onneksi sentään harrastanut. Minua hirvittää edes ajatella noita pettämisiä nykyään, kadun niitä niin paljon :(

Suurimmat syyt olivat ehkä nuoruuden typeryys ja ajattelemattomuus, huono itsetunto ja epämääräisyys sen suhteen, jatkuuko suhteemme vai ei, ja missä muodossa. Tuntui, että pettämiskerrat vain tapahtuivat, vaikka kyse ei tietenkään oikeasti ole siitä. Olivat miehet melko päällekäyviä, mutta olisinhan minä aina voinut kieltäytyä täysin vakavalla naamalla.

Mieheni tietää pettämisistä ja on antanut anteeksi. Hän sanoo, että ymmärtää, koska suhteemme oli kriisissä noina aikoina. Hän ei ole pettänyt minua kertaakaan.

Vierailija
25/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman miehen kanssa. Väliä lähes 20 vuotta.

Kumpikaan ei tiedä

Vierailija
26/38 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta olen kyllä itse sitä mieltä, että pettämistä en tulisi koskaan missään tilanteessa sietämään omalta kumppaniltani. Kutsukaa moralistiksi ja vanhanaikaiseksi, mutta minusta pettäminen on sama kuin sylkisi kumppaninsa päälle, todella loukkaavaa ja alentavaa, toisen tunteiden polkemista.

Miksi ihmeessä alkaa parisuhteeseen, jos oma seksuaalikäyttäytyminen on enemmän suuntautunut lyhyisiin irtosuhteisiin? Jättäkää kunnon miehet kunnon naisille.

Vierailija
27/38 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt nykyistä miestäni, oltu yhdessä muutaman kk:n alle 7 vuotta

Vierailija
28/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa ja mieheni ei tiedä pettämisistäni.

Vierailija
29/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen krooninen pettäjä :( Mieheni tietää yhdestä.

Vierailija
30/38 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut, kuinka kauan miehesi kauan? ap

Vierailija
31/38 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4445890/ketju/kuinka_moni_on_nainut_puo…

Täällä ainakin on touhuttu vaikka ei moni myönnä

Vierailija
32/38 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä kertoja oikeasti jaksaa laskea.

Vierailija
33/38 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä tällä hetkellä. En ole koskaan pettänyt. Valitettavasti samaa ei voi sanoa seurustelukumppaneista.

Vierailija
34/38 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju nostettu korkealle. 

Vierailija
35/38 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vanha keskustelu. En ole koskaan pettänyt ketään kumppaneistani (joita on siis ollut aina vain yksi kerrallaan). MInua ei myöskään tietääkseni ole petetty. Kerran oli ollut kovaa lähentelyä erään naisen taholta, mutta kumppani sanoi naiselle ettei hyväksy sellaista ja lähti saman tien siitä baarista kotiin, missä juttelimme tapahtuneesta. Nainen oli yhteinen tuttavamme.

Vierailija
36/38 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole,enkä petä.Mies on pettänyt kyllä.Itse olen uskollista tyyppiä.

Vierailija
37/38 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt aviomiestäni varmaan 20 eri miehen kanssa. Tälle ei toki ole mitään sellaisia päteviä perusteita mitkä pettämiset oikeuttaisi, mutta mainittakoot nyt kuitenkin, että olin pettämisten aikaan maniassa (sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä). Maniassa kärsin hyperseksuaalisuudesta.

Vierailija
38/38 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta. Aika monellehan niitä pettämisiä tulee, vaikkei usein. Kun onhan niitä... pikkujouluja, risteilyseminaareja, tyttöjen iltaa, laskettelureissuja yms. Missä pikku romansseja syntyy ja eroottista vipinää. Juhlatunnelma, flirttailu yms johtaa sitten seikkailuun. Kun ikää kertyy, niin juttuja tulee lukumääräisedti vaikka olisi vain 1 vieras mies vuodessa parissa. Nyt laskien on minullakin ollut 6 vierasta, mistä oma mies ei tiedä. N48