Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero mm. siksi että mieskin hoitaisi lapsia

Vierailija
11.09.2011 |

Ketään muuta joka harkitsee eroa mm. senkin vuoksi, että saisi itse edes hetken hengähtää. Mies ei hoida lapsia ollenkaan. Eron jälkeen olisi edes muutama pv kk että saisi hetken levätä itsekseen ja mieskin "joutuisi" hoitamaan lapsia vuorostaan....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee myös kodinhoitoa. En olisi edes osannut valita miestäni "paremmin", kun muutos tuli jälkikäteen. Tuo tiedoksi niille, jotka sanovat, että olisit valinnut miehesi paremmin.

Vierailija
22/23 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti se, ettei enää vituta jatkuvasti...vaikka olenkin lasten kanssa pääasiassa yksin, isä hoitaa satunnaisesti. Saanpa ainakin tehdä niin kuin itse haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tiedän ettei voi elää ilman lapsia. Ts. jos haluaa nähdä (tiedän että haluaa) joutuu hoitamaan. Muitakin ongelmia on kyllä, mutta tämä asia korpeaa joka ikinen päivä. Esim. lapsi miehen seurassa ja kakat housussa, minä tulen paikalle ja joudun vaihtaman vaipan. Varmasti on huomannut, mutta ei ole vaivautunut itse vaihtamaan uutta vaippaa. Olen lähdössä jonnekin ja sanon että katso pienempää sillä välin, mies siihen: ota se mukaan, en nyt halua/jaksa/pysty katsomaan.....selityksiä löytyy joka lähtöön....

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan