Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin kannattaa monikulttuurisuutta

Vierailija
11.09.2011 |

jos se on samanlaista kuin kiinalaisen kuujuhlan esitys tänään Vantaalla Jinan kaupungin ystävyysvierailulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei raiskaa, ryöstä eikä nai teinityttöjä ja uskontokin on ihan liian suvaitsevainen. Kulttuuri rikastuu vasta kun kunnon lukutaidoton Abdullah tai Afrikan sarven entien rosvopäälikkö saapuu Suomeen ja elelee 10 vuotta sossutuilla.

minä olen muslimien ja kiinalaisten+ vietanamilaisten kanssa paljon tekemisissä ja kyllä minä niitä muslimia paremmin ymmärrän.

Kiinalaisilla on ihan oma logiikkansa joka ei länsimaalaiselle aukea. He salaa oikeat ajatuksensa, heita ei opi tuntemaan jos ei tunne heidän kulttuuriaan. He ovat hyvin materiaalikeskeisiä ja varsinkin kiinalaiset ovat suurin osa ateisteja.

He eivät tee mielellään töistä suomalaiselle, montako kiinalaista/vietnamilaista bussikuskia olet nähnyt?

Ei silti, pidän heistä koska osaan minä' "lukea" heitä.

Muslimien ajattelutapa on lähempänä länsi-maaalaista. Sanokaa mitä sanotte.

Kiva tietää, että joku muukin (suomalainen) on tietoinen tästä! ;) Itse tein aikoinaan töitä kiinalaisten kanssa ( Aasiassa) ja he todellakin ajattelivat kaikessa olevan minun yläpuolella, koska olin "vain länsimaalainen". Koskaan ei tiennyt, mitä heillä oli taka-ajatuksena, hymyilivät ja tekivät mitä vain miellyttääkseen, näennäeisesti ja sitten aina pamahti se totuus sieltä, mitä oikeasti ajoivat takaa. Materia ja raha oli heille kaikki kaikessa, hällä väliä millä keinolla, mutta voittoa oli saatava, omaan taskuun. Ulkomaalaiset olivat vain keinoa saada lisää rahaa, etuja. Jotkut myönsivät sen ihan avoimesti, etteivät ikinä olisi "ystäviä" elleivät jotenkin hyötyisi ja eivät todellakaan ikinä olisivat tehneet työtä "valkoiselle", ellei siitä ollut SUURTA rahallista etua ja näin näkivät hyväksikäyttävänsä pomoaan, mikä ei ollut ollenkaan väärin.

Vierailija
2/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei raiskaa, ryöstä eikä nai teinityttöjä ja uskontokin on ihan liian suvaitsevainen. Kulttuuri rikastuu vasta kun kunnon lukutaidoton Abdullah tai Afrikan sarven entien rosvopäälikkö saapuu Suomeen ja elelee 10 vuotta sossutuilla.

minä olen muslimien ja kiinalaisten+ vietanamilaisten kanssa paljon tekemisissä ja kyllä minä niitä muslimia paremmin ymmärrän. Kiinalaisilla on ihan oma logiikkansa joka ei länsimaalaiselle aukea. He salaa oikeat ajatuksensa, heita ei opi tuntemaan jos ei tunne heidän kulttuuriaan. He ovat hyvin materiaalikeskeisiä ja varsinkin kiinalaiset ovat suurin osa ateisteja. He eivät tee mielellään töistä suomalaiselle, montako kiinalaista/vietnamilaista bussikuskia olet nähnyt? Ei silti, pidän heistä koska osaan minä' "lukea" heitä. Muslimien ajattelutapa on lähempänä länsi-maaalaista. Sanokaa mitä sanotte.

tehdä duunia bussikuskeina, joten miksi he sitä tekisivätkään? Myöskin he tekevät enemmistönä reippaasti enemmän töitä täällä kuin nuo toiset. Vaikka jokunen bussikuskina onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ja ylläpidän suomalaista kulttuuria, se tuo väriä ja moninaisuutta maailman kulttuurejen joukkoon.

T:PerSu

Vierailija
5/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eri kulttuurit esittäytyvät ja meillä on mahdollisuus tutustua niiden hienoihin ominaispiirteisiin.

Mutta Vantaallakin se arki on käytännössä tyystin toista, ikävä kyllä.

Vierailija
6/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eri kulttuurit esittäytyvät ja meillä on mahdollisuus tutustua niiden hienoihin ominaispiirteisiin.

Mutta Vantaallakin se arki on käytännössä tyystin toista, ikävä kyllä.

Vierailija
7/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen muslimien ja kiinalaisten+ vietanamilaisten kanssa paljon tekemisissä ja kyllä minä niitä muslimia paremmin ymmärrän.

Kiinalaisilla on ihan oma logiikkansa joka ei länsimaalaiselle aukea. He salaa oikeat ajatuksensa, heita ei opi tuntemaan jos ei tunne heidän kulttuuriaan. He ovat hyvin materiaalikeskeisiä ja varsinkin kiinalaiset ovat suurin osa ateisteja.

He eivät tee mielellään töistä suomalaiselle, montako kiinalaista/vietnamilaista bussikuskia olet nähnyt?

Ei silti, pidän heistä koska osaan minä' "lukea" heitä.

Muslimien ajattelutapa on lähempänä länsi-maaalaista. Sanokaa mitä sanotte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi