Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai minun tarvitse enää itsestäni huolehtia,antaa lössähtää

Vierailija
11.09.2011 |

Mietin vaan kun olen jo lähes 3-kymppinen ja yh,köyhäkin enkä edes kaunis..niin tusin kukaan äijä enää kiinnostuu muutenkaan(ja naisten mielipiteistä ei väliä) niin miksi pitäis laihtua ym huolehtia itsestään.Tietty nyt sen verran että saan lapset hoidettua aikuisiksi ja etten mikään kauhea haisuttelija ole ym..kyll te tiijätte

painoo nyt siis n.85/166cm.

Enhän mä ole enää mikään Nainen,olen vaan tällänen yh

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia. Sinussa ei ole mitään, mikä miehen silmissä nostaisi markkina-arvoasi. Synnyttänyt 30+ nainen ei ole enää mitään. Yh kuulostaa pahalta ja sitä tulee karttaa. Yhden yön petiseuraksi kelpaat.

Kärsi yksinäsi.

Vierailija
2/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia. Sinussa ei ole mitään, mikä miehen silmissä nostaisi markkina-arvoasi. Synnyttänyt 30+ nainen ei ole enää mitään. Yh kuulostaa pahalta ja sitä tulee karttaa. Yhden yön petiseuraksi kelpaat.

Kärsi yksinäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään tyhmä,tai romantikko

ap

Vierailija
4/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään kuuluu pitää"kauniina" ja terveenä ITSENSÄ vuoksi..tulee parempi ja terveempi ja puhtaampi olo..ja lapsetkin ovat ylpeitä sitten kun äiti ei ole mikään sotanorsu

Vierailija
5/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelissä on tulevaisuus. Minulla on monisairas mies, joka ei huolehdi itsestään mitänkään. Olen yksin vastuussa kaikesta ja väsynyt sekä todella masentunut. En pääse edes töihin mihinkään.

Läski olen ja en jaksa nousta sängystä. Vien kuopuksen eskariin. Painun sänkyyn taas ja herään hakemaan.

Uusi kirjoittaja olen. Tekis mieli ampua aivot seinälle.

Vierailija
6/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään kuuluu pitää"kauniina" ja terveenä ITSENSÄ vuoksi..tulee parempi ja terveempi ja puhtaampi olo..ja lapsetkin ovat ylpeitä sitten kun äiti ei ole mikään sotanorsu

ja niin läski en ole että niillä olisi syytä hävetä..enkä niin läskiksi halua tullakkaan että en esim.pystyisi kävemään tai juoksemaan,tai sitomaan kengännauhojani.

Vierailija
7/7 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpsistä. ei miehiä varten vaan itseäsi varten. mielialapysyy parempana jos on siisti ulkonäkö, siisti koti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän