Häät peruttu!
Häihin aikaa alle 3 kk ja mies päätti ettei ole enää kiinnostunut musta. Pyydän, kommentoikaa, kysykää, mitä tahansa, ei ole ketään muuta kelle purkaa pahaa oloa. Olin niin onnellinen, koko edellisenkin päivän suunnitellut mitä kaikkea kivaa hommaisin häihin, ja nyt on kaikki poissa! Nyyh...
Kommentit (54)
halaus sinulle.
Ajattele, että mieluummin huomaa tollasen 3 kk ennen kuin jälkeen häiden.
Järjestä itsellesi Ihana Nainen -bileet ja kutsu kaikki tyttökaverit hemmottelukekkereihin.
Voi olla, että mies tulee myöhemmin toisiin ajatuksiin, että nyt jotenkin panikoi. Tai sitten löydät uuden miehen.
No hyvä että sentään tässä vaiheessa mies teki päätöksen, kurjempi olisi ollut jos vaikka kutsut olisi jo ehfitty lähettää.
Millä perustelee, että nyt kun suunnittelette häitä, niin juuri ennen haluaa erota.
Yhdessä ollaan oltu kohta 7 vuotta, kihloissa 2½. Minähän tässä koko aika olen painostanut, mies on koko aika tiennyt olevansa liian hyvä mulle. Ei ole ihmistoista enkä epäilekään mutta käteenvetoriippuvuus on. Pakko vetää käteen vähintään 2x päivässä joskus jopa 4. Oikeeta seksiä on ollut viimeksi tammikuussa. No olishan tosta pitänyt tajuta mutta sitä vaan halusi olla onnellinen.
temppu sulle, niin laita se korjaamaan jälkensä. Perukoon mies kirkon, pitopalvelun, selittäköön sukulaisille yms juoksevat asiat.
ja miestä on pitänyt painostaa etenemiseen, niin tuskin tuosta ainakaan onnellista avioliittoa olisi tullut. Ei se parisuhde oikeasti siitä naimisiinmenosta parane, se on ihan sama suhde sitten virallistettunakin.
Miksi halusit naimisiin tuon miehen kanssa ap?
eronnut häiden jälkeen, mikä nolous nyt kun joutuu selittämään kaikille ja perumaan kaiken. Olisi edes saanut sen onnen kokea. Miessukupuolesta olen kyllä nyt saanut lopullisesti tarpeekseni.
Yhdessä ollaan oltu kohta 7 vuotta, kihloissa 2½. Minähän tässä koko aika olen painostanut, mies on koko aika tiennyt olevansa liian hyvä mulle. Ei ole ihmistoista enkä epäilekään mutta käteenvetoriippuvuus on. Pakko vetää käteen vähintään 2x päivässä joskus jopa 4. Oikeeta seksiä on ollut viimeksi tammikuussa. No olishan tosta pitänyt tajuta mutta sitä vaan halusi olla onnellinen.
eronnut häiden jälkeen, mikä nolous nyt kun joutuu selittämään kaikille ja perumaan kaiken. Olisi edes saanut sen onnen kokea. Miessukupuolesta olen kyllä nyt saanut lopullisesti tarpeekseni.
Ei, mieluummin eroat etukäteen ja menet sitten elämäsi oikean miehen kanssa ensimmäisen kerran naimisiin.
Mun mies oli tuollaisessa tilanteessa edellisessä elämässään, jossa nainen painosti naimisiin. Vähän kyllä ärsyttää, että suostui menemään naimisiin sellaisen ylimustasukkaisen sekopää painostajan kanssa, koska itse en ole ollut aiemmin naimisissa. Olisi ihanampaa, jos se olisi meille molemmille ensimmäinen (ja viimeinen) kerta.
En halua heittää miestä ulos koska hänestä on kumminkin niin paljon apua lapsen ja koiran kanssa mutta enpä kyllä enää yritä mitenkään miellyttääkään.
Itse asiassa hän on ollut noin kuukauden päivät hirveän ärhäkkä. Mitä tahansa sanon tai teen niin olen ääliö. Ja sitten tosiaan toi seksijuttu. Siihen se hänellä ilmeisesti kaatuikin. Olen pukeutunut hauskoihin rooliasuihin, keikkunut kotona korkokengissä ja yrittänyt keksiä jotain kivaa, asioita joista hän viime vuonna tuli ihan villiksi, mutta aina on tietokoneella pelaaminen ja käteenveto kiinnostanut enemmän.
Taidan olla ihan samanlainen ylimustasukkainen sekopääpainostaja. Mutta olen kyllä saanut tarpeekseni yli 4v avoliitosta, kyllä mun mielestä tässä vaiheessa olisi jo ihan oikeus ja kohtuus haluta ne häät.
halua vielä neljän vuoden avoliiton jälkeen naimisiin. Painostaminen on ihan älytöntä. Sympatiat kuitenkin ap:lle, tosin parempi kun pääset käteenvetäjästä eroon.
missään kohtaa sanonut että haluaa erota. On koko aika vaan sanonut että ei ole enää kiinnostunut musta eikä siksi halua mennä naimisiin. Voisi kuulemma vielä mennä jos saisin kiinnostumaan. Kysymykseen siitä mitä siihen tarvittaisiin ei kyllä osaa vastata eikä mikään mitä itse keksin kelpaa. Vitut mä sitä enää saan kiinnostuun kun on tollanen, miksi edes yrittäisin.
kun olla voi, ei ole siitä kiinni.
ap
niin vielähän sulla on aikaa hankkia häihin uusi sulhanen. Ei kai sillä niin väliä ole, kuka siellä sulhasena pönöttää kunhan saadaan ne prinsessahäät pidettyä....
häät ois pitäny olla syksyllä, mut totesin et en tuu kumminkaan loppuelämääni olemaan avokkini kanssa niinpä peruin koko jutun, mies petty tietysti kun luuli et pääsis pitää polttarit ja ryyppäämään hääjuhlassa... Voimia ja onneks miehesi huomasi asian ennen häitä, nyt vaan sanot miehellesi et peruu kaikki varauksest ku ei kerta haluakkaan naimisiin
Miehelläsi on kyllä ihan väärä asenne.. "voin mennä naimisiin, jos saat mut kiinnostuun.. "
IHan kun sun nyt tarvis olla ainoa aktiivinen osapuoli teidän parisuhteessani. Lukemani perusteella olet jo nyt tehnyt paljon.
MIelestäni sinun kannattaisi nyt kuitenkin olla enemmän huolissasi/miettiä parisuhdettanne ja sen mahdollista päättymistä kuin peruuntuneita häitä. Toki ymmärrän kuinka niitten peruuntuminen hävettää ja ärsyttää, mutta joskus myöhemmin olet vielä onnellinen ettette menneet naimisiin.
No eihän se nyt sinun vastuulla ole onko mies kiinnostunut vai ei! Jos ei ole niin ei ole. Ala nyt elää omaa elämääsi ja lakkaa itse olemasta kiinnostunut. Hankit jonkun kivan harrastuksen ja näet kavereitasi. On se nyt kumma jos miestä oma käsi kiinnostaa enemmän. Ja on todellakin miehesi tehtävä hoitaa ne häiden peruuntumiseen liittyvät käytännön asiat.
t.15
Kumpi kosi? Onko miehellä toinen? Kyllä on julmaa =(. Koita jaksaa nyt!