Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät peruttu!

Vierailija
13.03.2011 |

Häihin aikaa alle 3 kk ja mies päätti ettei ole enää kiinnostunut musta. Pyydän, kommentoikaa, kysykää, mitä tahansa, ei ole ketään muuta kelle purkaa pahaa oloa. Olin niin onnellinen, koko edellisenkin päivän suunnitellut mitä kaikkea kivaa hommaisin häihin, ja nyt on kaikki poissa! Nyyh...

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun häät nyt tosiaan kiinnostaa eniten? Olen vaan haaveillut niistä niin paljon ja pääsin jo niin lähelle. Ei kyllä todellakaan kiinnostaa mikään parisuhde jos toinen tommoisen tempun tekee.

Meillä on pari tuttua paria menossa kanssa kesällä naimisiin, jotka ovat olleet paljon lyhyemmän aikaa yhdessä kun me. Kyllä on ottanut päähän katella kun ne on niin rakastuneita ja MIESKIN MUKANA HÄÄJÄRJESTELYISSÄ ja me ollaan kun joku eläkeläispari, niin tottuneita toisiimme. Toisaalta on kanssa semmoisia tuttuja jotka olleet yli kymmentä vuotta avoliitossa eikä ole edes kihloissa. En halunnut samanlaiseksi hylkiöksi vaan halusin ne häät.

Enkä tosiaan huku treffikutsuihin, olen oikeasti ihan varma etten kelpaa enää kenellekään. En kelvannut nuorenakaan niin miten muka nyt kun on ikää ja lapsi?

Vierailija
22/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä olet vaan ottanut sen miehen, jonka olet sattunut saamaan, ja vaikka tuo mies ei ole sulle se oikea, sä olet tyytynyt siihen koska pelkäät, ettet muita saa. Ja sit tuon väärän miehen kanssa haluat naimisiin, koska haluat häät. Eli siis mies on sulle tässä tapauksessa vain väline onneen, kun kyllä asian pitäis mennä niin, että mies on niin ihana ja täydellinen, että sen kanssa haluaa naimisiin. Nyt sä haluat naimisiin, ihan sama kenen kanssa.

Nyt nainen ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy! Lemppaa tuollainen runkkari pihalle ja ala elää omaa elämääsi ja tee itse itsestäsi onnellinen. Tee jotain tuolle heikolle itsetunnollesi, kyllä sä vielä joskus sen oikean löydät. Eikä ne häät ole mikään tavoiteltava asia, jos mies on väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes välittämisestä...

Vierailija
24/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä olet vaan ottanut sen miehen, jonka olet sattunut saamaan, ja vaikka tuo mies ei ole sulle se oikea, sä olet tyytynyt siihen koska pelkäät, ettet muita saa. Ja sit tuon väärän miehen kanssa haluat naimisiin, koska haluat häät. Eli siis mies on sulle tässä tapauksessa vain väline onneen, kun kyllä asian pitäis mennä niin, että mies on niin ihana ja täydellinen, että sen kanssa haluaa naimisiin. Nyt sä haluat naimisiin, ihan sama kenen kanssa.

Nyt nainen ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy! Lemppaa tuollainen runkkari pihalle ja ala elää omaa elämääsi ja tee itse itsestäsi onnellinen. Tee jotain tuolle heikolle itsetunnollesi, kyllä sä vielä joskus sen oikean löydät. Eikä ne häät ole mikään tavoiteltava asia, jos mies on väärä.

Rakastan häntä koko sydämestäni, siksi annankin hänen mennä etsimään parempaa, koska näen ettei hänestä tule onnellista minun kanssani. Siksi en ketään muuta haluakaan kun tämä on se ainoa oikea jota voisin rakastaa, muut ei kiinnosta. Surullista vaan että olen ns. rakastunut paljon yli oman tasoni enkä koskaan voi olla riittävän hyvä hänelle.

Vierailija
25/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin lukisin mielelläni ihan jokaisen kommentin, eipä ole olo paljoa parantunut.

ap

Vierailija
26/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tyydyt mieheen joka ei välitä sinusta tarpeeksi? Eikä se riitä että sinä rakastat miestä.

Häiden peruminen tarkoittaisi omassa elämässäni sitä, että tiet eroavat. Ei pidä tyytyä murusiin, sen verran omanarvontuntoa pitää ihmisellä olla.

Vierailija
27/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tämä miehen "paremmuuus" kumpuaa? Olette olleet yhdessä koska se ei löydä parempaa, mutta pysyy suhteessa koska hyötyy siitä sen verran että ei häivykään. Yök.

Vierailija
28/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tyydyt mieheen joka ei välitä sinusta tarpeeksi? Eikä se riitä että sinä rakastat miestä.

Häiden peruminen tarkoittaisi omassa elämässäni sitä, että tiet eroavat. Ei pidä tyytyä murusiin, sen verran omanarvontuntoa pitää ihmisellä olla.

Olen siis tosi reppana enkä mikään kaikkien tai edes kenenkään unelmanainen. Ihan jo pelkästään siksi haluan pitää miehen että jos hän häipyisi joutuisin luopumaan koirasta. Myös lapsen kanssa kahdestaan pärjääminen pelottaa. Mutta jos päättää häipyä niin tehköön niin kuin parhaaksi näkee, toivottavasti tulee onnelliseksi. Joutuupahan ainakin muuttamaan vanhemmilleen.

Vierailija
29/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tämä miehen "paremmuuus" kumpuaa? Olette olleet yhdessä koska se ei löydä parempaa, mutta pysyy suhteessa koska hyötyy siitä sen verran että ei häivykään. Yök.

Toisaalta en kyllä tiedä että mikä se rakkauden määrä on tarkalleen mikä tarvitaan että kannattaa pysyä yhdessä? Mies saisi uuden naisen halutessaan, minulla ei tosiaan ole mitään mahdollisuuksia kelvata kenellekään siedettävälle. Minä kyllä varmasti rakastan häntä ihan tarpeeksi, kyllä hänkin ennen minua mutta nyt on vain kiinnostus hiipunut. Ehkä hän ei vain voi olla ajattelematta sitä että saisi paremmankin kun minussa olisi niin paljon parantamisen varaa vaikken varmasti huonoinkaan vaihtoehto ole.

Vierailija
30/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en kyllä tiedä että mikä se rakkauden määrä on tarkalleen mikä tarvitaan että kannattaa pysyä yhdessä? Mies saisi uuden naisen halutessaan, minulla ei tosiaan ole mitään mahdollisuuksia kelvata kenellekään siedettävälle. Minä kyllä varmasti rakastan häntä ihan tarpeeksi, kyllä hänkin ennen minua mutta nyt on vain kiinnostus hiipunut. Ehkä hän ei vain voi olla ajattelematta sitä että saisi paremmankin kun minussa olisi niin paljon parantamisen varaa vaikken varmasti huonoinkaan vaihtoehto ole.

Miksi muka et kelpaisi kenellekkään? Katsele ympärillesi, ei ne parisuhteissa olevat naiset muutkaan niin upeita ole ja silti ovat hyvin kelvanneet. Jos vielä vähän aikaa sitten sait miehesi villiksi, niin ihan varmasti saisit monen muunkin miehen.

Jos teillä on yhteinen lapsi ja muutenkin pitkä elämä takana, en silti suosittelisi eroa. Mutta ala ap arvostaa itseäsi, etsi itsellesi harrastuksia, tapaa ystäviäsi, osta kauniita vaatteita ja käy kampaajalla. Ala nauttia elämässäsi muista asioista kuin häistä. Todennäköisesti kun itse alat arvostaa itseäsi, miehesikin huomaa miten upea nainen hänellä on. Ja jos jostain syystä ei huomaisikaan, niin ainakin sinulla itselläsi on parempi olla.

Halit!

Vierailija
31/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on kusipää, ole iloinen että pääset siitä noin helpolla eroon. Jatka elämääsi lapsen ja koirasi kanssa, kyllä sinä heidän kanssaan pärjäät ilman sitä runkkariakin. Oikeasti, älä luovu koirastasi, se on uskollinen ystävä ja luotettava kumppani. Toisin kuin ukkosi.

Vierailija
32/54 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään haluaisi luopua koirasta, mutta en voi oikein lähteä ulkoiluttamaan sitä ja jättää lasta yksin kotiin. Lapsen kanssa ulkoiluttamisesta taas ei ole pitkään aikaan tullut mitään.

Vierailija
33/54 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet ajatellut puhua tästä miehelle?

Vierailija
34/54 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muistettu perua myös yhteinen hautapaikka?

Vierailija
35/54 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja veljesi bändi?

Vierailija
36/54 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häihin aikaa alle 3 kk ja mies päätti ettei ole enää kiinnostunut musta. Pyydän, kommentoikaa, kysykää, mitä tahansa, ei ole ketään muuta kelle purkaa pahaa oloa. Olin niin onnellinen, koko edellisenkin päivän suunnitellut mitä kaikkea kivaa hommaisin häihin, ja nyt on kaikki poissa! Nyyh...

Kumpi parempi, kuulla tuo 3 kk ennen vai jälkeen häiden?

Vierailija
37/54 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden parin tiedän, joka järjesti hääpaikalla bileet vaikka vihkiminen peruttiin.

Vierailija
38/54 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein klassikkoprovo näköjään, mutta ei parane vanhetessaan.

Vierailija
39/54 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi perua avioliitto etukäteen kuin jälkikäteen.

Vierailija
40/54 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEE !!!!     \ o / \ o/ \ o / Ja porukka tuulettaa aivan raivona !!

Mies tuli viimmeinkin järkiinsä ja pelasti itsensä, tulevaisuutensa ja elämänsä. Ja ap:ta vtuttaa kuin pientä oravaa kun ei päässytkään itse ottamaan eroa eikä saanut -50% slaiccia miehen omaisuudesta.

Tukehtukoon vtutukseensa !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän