Pääsin just ihannepainoon 56 kg/161 cm
olin painanut vuosia 58 kg ja jostain luin että pituus miinus 105 olisi ihannepaino ja ajattelin että tehdään sit niin.Jätin leivän melkein kokonaan (syön ehkä illalla 1 tai 2 leipää mutta ennen söin paljon). Ja alkoholin viikolla (mulla oli tapana juoda 1 tai 2 viinilasia melkein joka ilta). Liikun ja lenkkeilen. Vieläkin tuntuu että 1 cm voisi lähteä vyötäröltä, joten annan mennä 55 kg jos on mennäkseen. Aika helppoa tällä tavalla.
Kommentit (5)
Kuulostaa maaniselta touhulta. Toki viininlipitys päivittäin on turhaa.
mä pyrin 55:een kiloon. kesäkuun alussa 76kg, nyt 58
-kuutonen-
samalla tavalla vuosi sitten 8 kiloa eli olen 159cm ja painoin tollon 58.Nyt paino pysynyt vuoden samoissa lukemissa muutta yritän tällä hetkellä vielä 1-2kg saada niin olisin super tyytyväinen.
Tosiaan, painoin 1½ vuotta sitten 79kg
ja olen 160cm pitkä.
Nyt painoa 54kg ja olo on mainio.
Onneksi pääsin ns.vauva kiloista eroon.
Lapset nyt 3v. 4v. ja 8v.