Lue keskustelun säännöt.
Onks Tameria näkynyt moneen jaksoon? Vai onks se häipyny?
Kommentit (2)
ja illalla taas ennen klo 22 oli nukkumassa. Täysin turha tapaus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänja illalla taas ennen klo 22 oli nukkumassa. Täysin turha tapaus.
Ei ole suomalainen!!
BB rahat kuuluu suomalaiselle talossa olijalle.