Brasilialainen vahaus- miten nolossa asenossa siinä ollaan?
Kertokaa kokemuksia. Poistaako ne ihan häpyhuulista ja persvaosta karvat?
Ja poistaako brasilialaiset naiset oikeasti aina karvansa noin?
Kommentit (138)
siinä jätetään kunnon röllinkarvat tursuamaan lahkeista.
Ensin selällään että saadaan etupuolelta kaikki ja sitten vielä kontallaan pyllistellen jos haluaa persvaonkin puhtaaksi. Kipu on myös aika järkkyä, mulle tuli rakkuloita häpyhuuliin brassin seurauksena. Vaikka ei kai kaikkia niin paljon satu. Jälki oli hyvä mutta sänki alkoi kasvaa jo reilun viikon päästä joten päätin etten jaksa kiduttaa itseäni kerran kuussa moisella tavalla.
Ensin selällään että saadaan etupuolelta kaikki ja sitten vielä kontallaan pyllistellen jos haluaa persvaonkin puhtaaksi. Kipu on myös aika järkkyä, mulle tuli rakkuloita häpyhuuliin brassin seurauksena. Vaikka ei kai kaikkia niin paljon satu. Jälki oli hyvä mutta sänki alkoi kasvaa jo reilun viikon päästä joten päätin etten jaksa kiduttaa itseäni kerran kuussa moisella tavalla.
Tarkasteleeko joku niinkin tarkkaan persvakoanne että karvatkin pitää nyhtää pois?
Mutta sanoisin 8-9, silloin kun revittiin oikein tuolta herkiltä limakalvoilta. Eihän se reunoilta tai tuosta ylhäältä niin paljoa satu. 5
mä vahaan aina itse ja en siis ole mikään kosmetologi ym. jalkaa vaan ylös ja peilin kanssa liuskat paikoilleen.. pidä vaan huoli ettei lapset pääse kattomaan kylppäriin mitä hommaat.. ja jos vahaa jää ihoon niin pyyhi vauvaöljyllä ja muutenkin öljyä iholle niin ei ole niin ärtyisä.. älä rasvaa!
Siellä missä käyn, karvat on takaa poistettun kyljellään, "päällijalka" alimmaisen jalan päällä.
Ja ei se nyt niin paljon satu, vaikka itsellänikin on runsas karvankasvu ja paksuja karvoja. Ohenee kyllä, kun säännöllisesti käy.
Kehuvat aina sileää pimppaani. Siinä riittää motivaatota kestää kipu.
Oot kyl käyny jossain ammattitaidottoman venakon luona..! Brassia EI tehä kontallaan, eikä siitä tuu mitään rakkuloita!! Sänki tulee aikaisintaan kahden-kolmen viikon päästä, sulla ne karvat on otettu väärin, jolloin ne on vaan katkennu, ei lähteny juurineen. Hygienia kans ihan pielessä ku tollanen rakkulatulehdus tullu!
Suosittelen sokerointia oikeasti osaavan ammattilaisen luona. Sokerointi on oikeasti hankala tekniikka osata, mutta sitten kun sen oikeasti osaa, se ei satu, vaiv vähän nippaisee..!!!!!
T: Kosmetologi, jolla on jo 7 vuoden kokemus brasseista
karvoitusta kestä, on oltava aika akkamainen.. Jos siis siihen lopahtaa seksihalut että naisellakin on vähän häpykarvoja.
vaan ihan asiansa osaava ihminen, alan ensimmäisiä harjoittajia suomessa. Sokeroinnilla sama tulos. Terv. 5
Oot kyl käyny jossain ammattitaidottoman venakon luona..! Brassia EI tehä kontallaan, eikä siitä tuu mitään rakkuloita!! Sänki tulee aikaisintaan kahden-kolmen viikon päästä, sulla ne karvat on otettu väärin, jolloin ne on vaan katkennu, ei lähteny juurineen. Hygienia kans ihan pielessä ku tollanen rakkulatulehdus tullu!
Suosittelen sokerointia oikeasti osaavan ammattilaisen luona. Sokerointi on oikeasti hankala tekniikka osata, mutta sitten kun sen oikeasti osaa, se ei satu, vaiv vähän nippaisee..!!!!!
vaan ihan asiansa osaava ihminen, alan ensimmäisiä harjoittajia suomessa. Sokeroinnilla sama tulos. Terv. 5
Kerropa sitten, miten tulos oli kuvaamasi?? :O
Oot kyl käyny jossain ammattitaidottoman venakon luona..! Brassia EI tehä kontallaan, eikä siitä tuu mitään rakkuloita!! Sänki tulee aikaisintaan kahden-kolmen viikon päästä, sulla ne karvat on otettu väärin, jolloin ne on vaan katkennu, ei lähteny juurineen. Hygienia kans ihan pielessä ku tollanen rakkulatulehdus tullu! Suosittelen sokerointia oikeasti osaavan ammattilaisen luona. Sokerointi on oikeasti hankala tekniikka osata, mutta sitten kun sen oikeasti osaa, se ei satu, vaiv vähän nippaisee..!!!!! T: Kosmetologi, jolla on jo 7 vuoden kokemus brasseista
Itseänikin kiinnostaa.
Olen tähän saakka vaan sheivaillut, mutta sänki ärsyttää ja toi brassi tuntuu niiiiiiin nololta ajatuksenakin. Gynekäyntikin on mun mielestä ällöttävää.
karvoja on eri kasvuvaiheessa ja ne lepovaiheen karvat tulevat esiin jo aika pian poistamisen jälkeen. Mulla ne tulivat noin viikossa. Toki tiedän että jos käy riittävän pitkään niin suurin osa karvoista asettuu samaan kasvuvaiheeseen, eivät kuitenkaan kaikki. Rakkulan muodostuminen johtuu siitä että karva kasvaa terävänä takaisin ja rikkoo ihon, siis minulla on sen verran paksua karvaa alapäässä että iho kehittää siihen suojarakkulan. Tämä ei riipu siitä onko kyseessä vaha vai sokerointi, eikä myöskään kyseessä ole tulehdus. Tämä suojarakko on nimeltään "pustula", googlettamalla löydät lisää tietoa mutta on aika jännä ettet tätäkään tiennyt jos olet asiantuntija...? Terv. 5
karvoja on eri kasvuvaiheessa ja ne lepovaiheen karvat tulevat esiin jo aika pian poistamisen jälkeen. Mulla ne tulivat noin viikossa. Toki tiedän että jos käy riittävän pitkään niin suurin osa karvoista asettuu samaan kasvuvaiheeseen, eivät kuitenkaan kaikki. Rakkulan muodostuminen johtuu siitä että karva kasvaa terävänä takaisin ja rikkoo ihon, siis minulla on sen verran paksua karvaa alapäässä että iho kehittää siihen suojarakkulan. Tämä ei riipu siitä onko kyseessä vaha vai sokerointi, eikä myöskään kyseessä ole tulehdus. Tämä suojarakko on nimeltään "pustula", googlettamalla löydät lisää tietoa mutta on aika jännä ettet tätäkään tiennyt jos olet asiantuntija...? Terv. 5
Niin, arvon kiukuttelija, pustula on tulehduksellinen näppy, maallikot tunnistavat sen siitä, et jos sitä menee sorkkimaan, sen saa räjähtämään, jolloin sisällä oleva märkä tirskahtaa ulos (monien teinien lempiharrastus). Karvoista puhuttaessa tästä asiasta pitäisi puhua sisäänksvaneensta karvasta. Papulat, pustulat, miliumit ja mustapäät liitetään yleensä muihin iho-ongelmiin.
Suosittelen edelleenkin edes kokeilemaan jotakuta toista tekijää, sittenpähän näet onko kokemus täysin sama!
T: Se kosmari
Itseänikin kiinnostaa.
Olen tähän saakka vaan sheivaillut, mutta sänki ärsyttää ja toi brassi tuntuu niiiiiiin nololta ajatuksenakin. Gynekäyntikin on mun mielestä ällöttävää.
Ensin asiakas saa kertakäyttöpikkarit (reunaa nostetaan aina vain kulloinkin tarvittava määrä), toki saa olla omissa pikkareissa, mutta näin minimoidaan mahdollinen sotku omissa, jopa kalliissa pikkupöksyissä. Täysin alastikin saa olla, jos niin haluaa. Seuraavaksi edetään eri tavalla riippuen tehdäänkö vahaus sokeroinnilla vai lämmin/kuumavahalla.
Asiakas käy makaamaan hoitopedille selälleen ja ensin alue puhdistetaan hiestä, rasvasta ja liasta siihen tarkoitetulla intiimierikoisputsarilla. Tähän ei mene kauan. Vahauksessa levitetään suojaöljy, jotta vaha ei tartu ihoon repien sitä mukanaan (=sattuu), sokeroinnissa iholle levitetään talkki. Ensin otetaan edestä ja kun ollaan edetty tarpeeksi pitkälle, otetaan takapuoli siten, että asiakas makaa kyljellään alempi jalka suorana ja päälijalka koukussa. Ihan kaiki karvat otetaan (myös ne häpyhyuulet ja peppureiän ympäriltä, kuten joku kyseli aikaisemmin). Toki jos tuntuu liian nololta, voi homman jättää kesken ihan missä vaiheessa tahansa. Ei tosin ole tullut yhtään sellsita vastaan, joka tuossa vaiheessa lopettaa, kun kerta alkuun on päästy..
Vahaa levitetään kertakäyttölastalla. Vaha jäähtyy iholle, jolloin siihen jää "klöntti" vahaa (vrt. jos valutat steariinia kynttilästä). Vahan reunasta otetaan tiukasti kiinni ja nykäistään se irti vastakarvaan, jolloin karvatkin lähtevät. Liike on nopea ja alue on suht pieni, mikä kerralla otetaan, ja erityisen pieni aremmilla/herkimmillä alueilla. Tukiotteet ovat napakat, mutta ne eivät satu. Enemmänkin tuntuvat painolta (voit kokeilla itse pitämällä ihoa "paikoillaan") Jos tukiottee unohtuvat, koko ihoalue "lähtee mukaan" aiheuttaen kovaa kipua. Myös asiakas saa itse pitää kiinni.
Sokeroinnissa kosmetologilla on hieman golfpalloa isompi sokerimassa kädessään, jota pyöritetään sormien päissä koko ajan. Sokerimassa levitetään vastakarvaan ja nykäistään samantien myötäkarvaan (huom, eri suunta kuin vahassa), jolloin karvat lähtevät. Sokeria ikäänkuin leivotaan iholla, liike on jatkuvaa.
Sokerissa iho suojattiin talkilla, jotta se pysyy kuivana. Syy tähän on se, että sokeri on vesiliukoista ja jos ihon pistä kostuu (esim, ns. jännityshiki), ei sokeri toimi. Sokerointi siis samalla kuorii kuivan ja kuolleen ihosolukon pois. Kuolleet ihosolut eivät enää sisällä vettä, joten siihen sokeri tarttuu, mutta ei eläviin. Näin ollen ihon repiminen rikki tällä menetelmällä on kyllä aika "mestarisaavutus"..
Karvanpoiston jälkeen ei suositella vuorokauteen saunaa, uimista, auringonottoa ilman bikinien alaosaa tai erittäin hikoiluttavaa jumppaa. Muuten voit elää normaalielämää, seksiä saa harrastaa kunhan muistaa käydä alapesulla jälkikäteen (ei siis nukahda ja käy vasta aamulla).
Lisätään vielä, että tekijä on nähnyt kaikenlaisia pimpuloita, siinä ei ole mitään ihmeellistä, ainoa, mikä siellä pimpissä kiinnostaa on ne karvat, ja että ne saadaan pois. :) Ei tarvitse nolostella, vaikka toki onhan se ymmärrettävää. Aina voidaan aloittaa ns. bikinialueesta (=pikkupöksyjen rajojen ulkopuolelta) ja jos on kamalaa voidaan lopettaa siihen.
Yleensä jutellaan vaikka ihan muista asioista, jos niin halutaan tai kerrotaan tosi tarkkaan mitä milloinkin tapahtuu, ihan miten asiakas itse haluaa. Yleensä eka kerralla kerrotaan mitä tapahtuu ja sitten puhutaan niitä näitä. Seuraavilla kerroilla on jo niin tuttua, että voidaan jatkaa edelliskerran juttelua eteenpäin.
Brasilialaisista naisista en tiedä, mutta nimitys on tullut ns. brassibikineistä, jotka ovat TODELLA minimaaliset (Rion karnevaalit).
Niin ja vielä lisäksi voit valita joko ihan kaikki pois tai jätetään jotain eteen, siis häpykummulle. Puolet ottavat ns. "kiitotien", eli sellainen noin tuuman paksuinen pystyn suorakaiteen muotoinen palkki eteen, neljännes ottaa kaikki pois ja loput neljännes jotain ihan muuta (esim kolmio, miehen etunimen alkukirjain, tms).
Kiitos hyvin selventävistä ja asiallisista vastauksista! :) Kumpa löytäisin juuri sinun työpaikallesi, tuo kuulosti tosi asialliselta paikalta! Kiva ne kertakäyttöpikkarit, ei tarvitse olla ihan alasti kun muuten näkyy ihan kaikki värkin sisälmykset.
Hyvältä kuulostaa eikä enää pelotakaan niin paljon! :)
t. ap
Sillä saa sileän alapään ja persvaon ilman minkäänlaista kipua tai sheivauksesta tulevaa rumaa ihottumaa. Tietenkään tulos ei ole yhtä pitkäkestoinen kuin vahauksessa, mutta täysin kivuton toimenpide on helppo vaikka viikon välein uusia.
Terv. puoliposliini jo 5 vuotta
haku utubessa niin naet miten sen tekevat.