Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Data-estoa lapsen puhelimeen. Miten?

Vierailija
10.09.2011 |

Pystyykö puhelimesta jotenkin estämään ettei lapsi pystyisi käyttämään data-palveluita. On nyt käyttänyt niitä yli 100 euron edestä...

Sillä on pakko olla puhelin, koska liikkuu koulumatkat yksin. Periaatteessa tarttis vaan pystyä soittamaan ja vastaanottamaan puheluita, ei muuta. Vai onko tässä pakko lähtee ostamaan sille uutta puhelinta jossa ei ole mitänn muita toimintoja? Onko sellaisia edes olemassa enää nykyään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai soitat asiakaspalveluun. helppo homma.

Vierailija
2/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa miehelle, että hoitaa asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä itse edes kyennyt kertomaan mitä hän teki.

Operaattorilta soitti joku ja kaupusteli lisäpalveluita, otin puheeksi eston ja se hoitui samalla.

Vierailija
4/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin poistuu kaikki riskit. Ja mikä parasta, tarvittaessa voi käyttää nettiä. Surfaushinta on max 2€/vrk.

Vierailija
5/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä soitin aspaan niin hoitui sillä.

Vierailija
6/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erään operaattorin asiakaspalvelussa töissä ja onhan noita tapauksia tullut kun lapsi surffaillut netissä about 1500e laskun... Ja kunhan lapsi kasvaa, hoksii että voi tilata puhelimella habbohotelliin yms. jotain krediittejä vai mitä ne on, ja taas voi tulla satojen eurojen laskut. Eli kun soitat asiakaspalveluun, pyydä puhelimelle ulkomaanpuheluestot ja semmoset puhelu- ja viestiestot ettei voi tilailla limupulloja ja noita pelikrediittejä tai soitella mihinkään palvelunumeroihin. Auttaa niihin tilanteisiin jos puhelin katoaa tai varastetaan, lapsi ei välttämättä uskalla heti sanoa. Toiseksi lapsi joskus lainaa puhelinta kaverilleen, joka tekee hurjan laskun, eikä lapsi taaskaan uskalla sanoa vanhemmille.

Vierailija
7/7 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi sitä huolettomuutta näin aikuisenakin;-)

Puheluhinnoissa ei käytännössä eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan