Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sain lapsen,äitini unohti minun kuulumiseni. Kysyy aina vain lapsen.

Vierailija
09.09.2011 |

Aina kysyy mitä lapselle kuuluu ja miten hänellä menee jne. en ole kuullut enää 2 v että miten sinä voit,mitä nykyisin teet tai mistä olet kiinnostunut..häntä näyttäisi kiinnostavan vain lapsenlapsen asiat. Ihanaa kun on omistautunut mummo,mutta minäkin nuorena vanhempana kaipaisin äitiäni välillä vielä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin äitini. Mulla jo kaksi lasta, ja esikoisen syntymän jälkeen on kyllä ollut tosi kiinnostunut lapsista ja heidän kuulumisistaan, mutta minun asiat ei enää oikein tunnu kiinnostavan. Nykyään se ei enää itseäni edes vaivaa, mutta alkuun olin siitä jotenkin loukkaantunut jos niin voi sanoa.

Vierailija
2/4 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 30-otias, mutta vähän surkealta tuntuu välillä kun omaa äitiä kiinnostaa ainoastaan 3-vuotias lapseni. Ennen lasta meillä oli tapana puhua paljon myös minun elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa iloisia että edes lapsen kuulumiset kiinnostaa. Meidän mummi saattaa pitää yli kahden kuukauden taukoja yhteydenpidossa. Asutaan kaukana toisistamme ja luulin lapsen syntyessä yhteydenpidon tihenevän, mutta ei vaan sittenkään...

Vierailija
4/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua tunteistaan. Yleensä he tekevät näin ihan vahingossa. Minä taas alan puhua vain lapsesta, kun joku kysyy kuulumisia XX oppi tänään sanomaan sitä ja teki eilen tätä :D

Minun äitini sanoikin juuri yks päivä, että "mutta mitä sulle kuuluu", niin ihan havahduin. Kuulemma aina puhun vain lapsesta, enkä edes aina kysy mitä toiselle kuuluu. Ei sitä huomaa. Hävetti valtavasti, että musta oli tullut sellainen...

Mutta nyt taas kaikki hyvin kun keskustelime

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän