Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet opiskellut psykologian aineopinnot, niin kerropa

Vierailija
09.09.2011 |

minulle vähän miten niiden opiskelu eroaa perusopinnoista? Tiedän, että kurssit käsittelevät samat aihepiirit (kehitys, neuro, persoonallisuus, kliininen ja tutkimus), mutta muita eroja esim. ajankäytöstä tms?

Olen siis itse opiskelut perusopinnot ja harkitsen aineopintoja. Jyväskylä kyseessä, mutta samat sisällötähän niissä on muissakin kouluissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusopinnot oli enemmän luento-opetusta tai kirjatenttejä. Aineopinnoissa oli sitten ainakin pääaineopiskelijoille enemmän läsnäoloa vaativaa opetusta. Ei se mun mielestä sen vaikeampaa muuten ollut.

Vierailija
2/2 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan lähinnä erilaista läsnäoloa ne vaativat, ja opiskelija ei mielellään saa sairastua tai joutua muuten olemaan poissa. Hirveästi on suoritusten osasuoritusten osasuorituksia, ja jos vaikka tuon sairauden takia jää jokin yksi opintopiste puuttumaan, niin sen korvaaminen on tehty melko mahdottomaksi.

Eli siis parhaiten soveltuvat niille, joilla on mahdollisuus käydä siellä päivittäin 8-16 ja tehdä kaikki pilkuntarkasti siinä aikataulussa kuin on suunniteltu.

Asiasisältö ei sinänsä ole vaikeaa, tietysti vaatii opiskelua, mutta on opittavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla