Tarkistakaahan kaikki FB:n julkisuusasteenne..
Aika monella, kellä on aiemmin ollut esim. profiili ja/tai seinä salattuna satunnaisilta kävijöiltä, oli elokuulla tupsahtanut seinä näkyviin ts. ekat julkiset kirjoitukset oli tulleet tuolloin, historiasta ei löytynyt mitään.
En usko, että nuo kaikki olisivat yhtäkkiä samaan aikaan halunneet julkistaa elämänsä maailmalle, kun aiemmin salaukset oli aika vahvat.
Kommentit (12)
"pilaprofiili" (siis ihan keksitty nimi eikä mitään infoa sivulla), jonka avulla käyn säännöllisesti tarkastamassa mitä oikeasta profiilistani näkyy julkisesti. En luota yhtään FB:n omiin 'tarkastele profiiliasi sen ja sen näkökulmasta' -juttuihin.
"pilaprofiili" (siis ihan keksitty nimi eikä mitään infoa sivulla), jonka avulla käyn säännöllisesti tarkastamassa mitä oikeasta profiilistani näkyy julkisesti. En luota yhtään FB:n omiin 'tarkastele profiiliasi sen ja sen näkökulmasta' -juttuihin.
Mulla näkyy yksi kirjoitus: se, kun olen onnitellut yhtä kamua, jonka profiili on kaikelle maailmalle avoin. Samoin näkyvät ilmoitukset profiilikuvieni vaihdoista, siis ilman kuvia ;)
En ole keksinyt millä nuokin sais pois. Olisiko sulla ap vinkkejä?
tuohon erillsitä profiilia tarvita. Sieltä näkee muutenkin, miltä profiili näyttää julkisesti tai jonkun tietyn käyttäjän silmin.
Mulla näkyy yksi kirjoitus: se, kun olen onnitellut yhtä kamua, jonka profiili on kaikelle maailmalle avoin. Samoin näkyvät ilmoitukset profiilikuvieni vaihdoista, siis ilman kuvia ;)
En ole keksinyt millä nuokin sais pois. Olisiko sulla ap vinkkejä?
saa piilotettua mitenkään. Jos seinä tai ryhmä tai muu on julkinen, kaikki mitä sinne postaat on julkista.
saattaa saada pois niin, että menet omaan profiiliisi sen onnittelun kohdalle, klikkaat viereen tulevaa rastia ja valitset 'hide this kind of wall activity' -vaihtoehdon. Tuo ei ole oikea sanamuoto, mutta tajuat varmaan. Silloin sun profiilissa ei näy kun kirjoitat esim. onnitteluja toisten seinälle tai sit voit käydä poistamassa niitä yksittäin.
En ole keksinyt millä nuokin sais pois. Olisiko sulla ap vinkkejä?saa piilotettua mitenkään. Jos seinä tai ryhmä tai muu on julkinen, kaikki mitä sinne postaat on julkista.
Plääh... kaiken ne pilaa :/
t. 5
sen saa silloin pois kavereiden uutisvitrrasta, mutta edelleen se on täysin julkinen postaus hakukoneita myöten.
tuohon erillsitä profiilia tarvita. Sieltä näkee muutenkin, miltä profiili näyttää julkisesti tai jonkun tietyn käyttäjän silmin.
Tiedän kyllä, että se on olemassa ja olen sitä käyttänytkin. Kaverini saavat nähdä kaiken profiilissani, mutta ulkopuoliset vain nimen ja kuvan.
saattaa saada pois niin, että menet omaan profiiliisi sen onnittelun kohdalle, klikkaat viereen tulevaa rastia ja valitset 'hide this kind of wall activity' -vaihtoehdon. Tuo ei ole oikea sanamuoto, mutta tajuat varmaan. Silloin sun profiilissa ei näy kun kirjoitat esim. onnitteluja toisten seinälle tai sit voit käydä poistamassa niitä yksittäin.
Nyt sitä ei jaksa selata esiin, kun sen jälkeen profiiliin on ilmaantunut n. miljoona postausta ;D
Nyt sitä ei jaksa selata esiin, kun sen jälkeen profiiliin on ilmaantunut n. miljoona postausta ;D
Ei sitä pysty enää muuttamaan, joten publiciksi jää.
5
Miksi ne olisi nyt muuttuneet?