Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö nykyään lentokoneessa taputetaan kun on laskeuduttu?

Vierailija
09.09.2011 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvat juntit lomalennoilla niin vielä tekevät. Juurikin lennon vaarallisimmassa vaiheessa kun nopeutta on vielä 300 km/h ja kone voi vielä riistäytyä kapteenin hallinnasta.... Hienoa! V***u te olette viisaita. :)

Näinhän se on, eihän toki suomalaisen ole soveliasta julkisesti osoittaa tunteitaan, ei ainakaan minkäänlaista kiitosta.

Vierailija
42/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kone sattuisi selviämään perille ehjänä. :(

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/09/jaroslavlin_onnettomuuskoneen_tu…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäis, sillä laskukiito on lennon vaarallisin vaihe. sitten vasta, kun kone on kokonaan pysähtynyt, vois taputtaa, paitsi ettei silloinkaan.

tämän mulle kertoi finnairin lentäjät, kun olin siellä koulutusosastolla töissä.

Vierailija
44/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä oli kovimmat turbulentit ikinä. Varmaan 30 kertaa kone putosi alas ja tuli -G:tä. Vähän oli siistiä,miljoona kertaa hauskempaa kuin missää lintisin tai särkiksen laitteessa. Henkilökuntakin otti iloon osaa ja jakoi hauskoja kuulutuksia. Taputettiin lennon lopuksi sen takia, ettei varmaan kukaan ollut yhtä kivalla lennolla.

Vierailija
45/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan taputtanut, ei mennessä eikä tullessa.

Vaikka ihan meitä tavallisia juntteja oli kone täynnä.

Vierailija
46/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että ainoa väli millä olen viimeaikoina kuullut taputuksia oli RyanAirin lennot Tre-Riika-Tre.

Muutoin olen lentänyt ympäri maailmaa, kansainvälisiä ja maiden sisäisiä lentoja, enkä ole läpsäystäkään kuullut riippumatta turbulensseistä tai mistä tahansa.

Mun mielestä tää on aika mielenkiintoinen ilmiö, että juuri suomalaiset, jotka muutoin kiittelevät ketään julkisesti erittäin vastahakoisesti, ovat tunnettuja lentokonetaputtelustaan :)

En pidä sitä junttina, tyhmänä, viisaana tai oikein minään muunakaan kuin pelkästään mielenkiintoisena.

Vierailija
47/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lentänyt nykyisestä kotimaastani milloin minnekin. ja kyllä, nämäkin taputtavat täällä, ei se ole mikään suomalaisten yksinoikeus, niin kuin ei ole ryyppääminenkään ja pillua helposti antavat blondit.

nää on näitä legendoja.

Vierailija
48/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän itsekin melko paljon eri yhtiöillä enkä ole koskaan ollut lennolla, jossa olisi taputettu. Lomalennolla tosin olen ollut vain kerran mutta eipä sielläkään taputeltu.

Vierailija
49/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoshan se vaan on kapteenille ja muulle henkilökunnalle, kiitetäänhän sitä myyjiäkin ja muita palveluista....

Vierailija
50/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tapeta, mut ei taputetakaan.

Sillon joskus -90 luvun alussa vielä taputettiin. Ei enää vuosiin.

Vierailija
51/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää 44 ja olen lentänyt 20 vuotta ahkerasti. Ei missään ole koskaan taputettu. Ei kai se haittaa vaikka taputtaisikin, mutta eihän sitä taputeta junissakaan. Liikenneväline se vaan on, ei mikään avaruusalus.

Vierailija
52/53 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juntti touhua. Jos olet joka viikko lentokoneessa niin tajuaa kuinka tyhmää se taputtaminen on.

että on joka viikko lentokoneessa? :D Justiinsa joo.

Ehkä ei, mutta itselleni siitä hyvästä rapsahtaa yli 8000e/kk + kulukorvaukset

Vierailija
53/53 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät taputtavat. Onneksi kuitenkin harvemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän