Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjensin lähivanhemman luona lasten vaatekaapit ja lataan kaiken huutikseen.

Vierailija
09.09.2011 |

Koska lapset on huostassa, ei lähi mitään lasten vaatteilla eikä leluilla enää tee. Ja minähän ne vaatteet olen lapsille kaikki ostanut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne teidän lapset nyt sitten päätyivät huostaan? Soittiko joku av-mamma lastensuojeluun vai miten tällä kertaa?

Vierailija
2/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voisi kutsua varkaudeksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se mikään varkaus ole jos hakee pois itse ostamansa, käyttäjälleen tarpeettomaksi käyneen tavaran.

Vierailija
4/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisiä ja asumistukia, niin onneksi sijoitin nekin rahat lastenvaatteisiin, sellaisiin joista saa ostohinnan tai enemmän myydessään.

Ei tuu tappiota ollenkaan.

Vierailija
5/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekin lapsilisät, saattais olla kusi sukassa lapsilisiä takaisin maksaessa, mutta nytpä ei oo, kun on koko olkkari täynnä lastenvaatteita, käypää valuuttaa kirppismarkkinoilla.

Vierailija
6/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtä pennut hakemaan virikehoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lastenvaatteita ja tavaroita jäljellä vielä aivan kauheesti, kyl tästä hyvät rahat tienaa.

Vierailija
8/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla ei ole ainakaan mitään myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että tililleni rahoja talletan ja sossu syynää tiliotteet?

Vierailija
10/10 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rahat ohjaan salatililleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan