Tyhjensin lähivanhemman luona lasten vaatekaapit ja lataan kaiken huutikseen.
Koska lapset on huostassa, ei lähi mitään lasten vaatteilla eikä leluilla enää tee. Ja minähän ne vaatteet olen lapsille kaikki ostanut.
Kommentit (10)
Tuota voisi kutsua varkaudeksi....
Ja se mikään varkaus ole jos hakee pois itse ostamansa, käyttäjälleen tarpeettomaksi käyneen tavaran.
lapsilisiä ja asumistukia, niin onneksi sijoitin nekin rahat lastenvaatteisiin, sellaisiin joista saa ostohinnan tai enemmän myydessään.
Ei tuu tappiota ollenkaan.
nekin lapsilisät, saattais olla kusi sukassa lapsilisiä takaisin maksaessa, mutta nytpä ei oo, kun on koko olkkari täynnä lastenvaatteita, käypää valuuttaa kirppismarkkinoilla.
lähtä pennut hakemaan virikehoidosta.
ja lastenvaatteita ja tavaroita jäljellä vielä aivan kauheesti, kyl tästä hyvät rahat tienaa.
Vanhalla ei ole ainakaan mitään myynnissä.
luuletko että tililleni rahoja talletan ja sossu syynää tiliotteet?
Mites ne teidän lapset nyt sitten päätyivät huostaan? Soittiko joku av-mamma lastensuojeluun vai miten tällä kertaa?