Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä MERKITYSTÄ sillä on, jos lapsi ei harrasta?

Vierailija
09.09.2011 |

Minä en ainakaan aio kuskata muksujani yhtään mihinkään harrastuksiin, siinä on riittävästi kun käyvät koulussa, pyöräillen ja talvella hiihtäen sinne saavat liikuntaa ja kaverit löytyy koulusta ja naapureisa. Ei ne muksut oikeasti tarvitte mitään sen kummempaa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme