Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v....ttu tota mun kaveria, otti miehen, joka asunut yli 40 kymppiseksi vanhempien luona!

Vierailija
09.09.2011 |

Ja edelleen käy kotonaan joka ikinen päivä. Ei lapsia eikä nais suhteita ennen tätä.



Olimme ystäväni kanssa monia vuosia parhaimmat ystävät toisilleen ja vaikka mulla on perhe, niin se ei ole haitannut yhteydenpitoa.

nyt tämä kummajainen tuli kuvioihin ja on naama norsun vitulla, jos heille menee kylää.



Just sen tuntuinen äijä, joka puhuu paskaa heti kun selän käännät. Päällepäin on niin mukavaa. Ja ystäväni on niin onnellinen, voi jessus sentään!



Ja mä en tosiaan tunge usein kylään enkä soittele edes viikottain, että olisin riesaksi.

Nyt tuntuu vaan, että äijä yrittää kaikkensa ettei oltaisi yhteydessä.



siis oikeasti, mikä äijä asuu tuon ikäiseksi vanhempien luona?? Ei ymmärrä ei: (.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa tavata edes sanaa vittu, eikä ymmärrä että yli 40 kymppiseksi kasvanut = 400- vuotias. (40*10=400)

Voi v....ttu tota mun kaveria, otti miehen, joka asunut yli 40 kymppiseksi vanhempien luona!

Vierailija
2/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä lausu väärää todistusta lähimmäisistäsi!



Älä tee huoraa.



Tuo mies on puhdas hän säästi itseään ja tunsi sääliä ystävääsi kohtaan. Tuo mies on elänyt elämänsä oikein hän kunnioittaa vanhempiaan yms. Hän on raamatun lukenut mies.

ERäät pääsevät taivaisiin ja eräät eivät. Veikkaampa että ap on se joka ei taivaisiin pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ap haukut toista ihmistä asioista, joita itsekin teet...sua ei voi oikein ottaa tosissaan.

Vierailija
4/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa taustojen kertomisen esi-isistä ja kivisodista. Tosi typeriä aiheita.

Vierailija
5/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa tavata edes sanaa vittu

Englanniksi asia ilmaistaan verbillä spell, suomeksi sen sijaan käytetään verbiä kirjoittaa.

Tavaaminen on sitä ekaluokan meininkiä, kun tavuja muodostetaan kirjain kirjaimelta, ja niistä tavuista muodostetaan sitten sanoja.

Jos nyt pilkkua nussitaan, niin nussitaan sitten edes oikein.

Vierailija
6/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais mullekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas sama trollaaja useammassa avauksessa

Aloittaa taustojen kertomisen esi-isistä ja kivisodista. Tosi typeriä aiheita.

Vierailija
8/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini 61v. seurustelee yhä kotona, vanhempiensä kanssa asuvan poikamiehen 64v. kanssa. Suhde on vakavaa laatua.



Mitä ihmettä toisten seurustelu- ja rakkaussuhteet muille kuuluu. Mahtavaa jos ovat toisensa löytäneet ja nyt onnellisia yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estellä meidän tapaamisia. Ollaan sentään ystäväni kanssa tuettu toisia erittäin vaikeissa elämäntilanteissa puolin jos toisin.



Ja nyt tulee uusi ihminen, mikä haluaa katkaista tämän ystävyyden ulkopuolelta. En mäkään kaikista pidä, mutta en silti sitä näytä.

En mitenkään haluaisi luopua kyseisestä ystävästä, mutta on varmaan pian pakko. Tämä äijä tekee ystävyyden mahdottomaksi.



Ja en ole ainut, ketä ei hyväksy. Yksikään ei ole mieleinen, mä sentäs olen kuulemma ainut ketä "herra sietää", ainakin mun ystävän mukaan. Mutta käytös on sitten kuitenkin toista, kuin pitäisi: (. Ap

Vierailija
10/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jostain kertoo jos ton ikäisenä vanhemmillaa on asunu. Ei ihan nomaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa ja turkissa jne miehet asuu tuon ikäisiksi usein äitinsä helmoissa, samoin Italiassa. Suomessa tietenkin hieman harvinaisempaa, mutta mitä väliä sillä on?

Vierailija
12/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääny joku kehitysvaihe elämättä. Kukaan täysin ns. normaali ei kyllä asu vanhemmillaan noin kauan. Itsenäistyminen jäänyt väliin,tiedossa ongelmia. En ottais tollasta miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääny joku kehitysvaihe elämättä. Kukaan täysin ns. normaali ei kyllä asu vanhemmillaan noin kauan. Itsenäistyminen jäänyt väliin,tiedossa ongelmia. En ottais tollasta miestä.


Meinaatko nyt ihan oikeasti, että turkkilaiset, italialaiset, kreikkalaiset miehet eivät ole normaaleja? Heillä tuo on ihan maan tapa. En minä voi noin yleistää, kyllä kreikassakin varmaan joku mies silti on ihan normaali, eikö?