Mä en halua mennä töihin. En jaksa muita ihmisiä.
Mitä työtä voi tehdä kotona, niin ettei tarvitse olla muiden (aikuisten) ihmisten kanssa koko päivää tekemisissä?
Mä en jaksa tällaista pinnallista elämää. Haluan olla kotona.
Kommentit (28)
oli aiheena "oletko mukava työkaveri?"
Artikkelissa oli pieni testi, jossa yhtenä kohtana: Teen töissä töitä, en niinkään keskity sosiaalisiin suhteisiin. Jos vastaa tähän kohtaan "aina", täyttää erään hyvän työkaverin kriteerin!
Outo testi, kun hyväksi työkaveriksi käsitetään töihinsä keskittyvä ihminen...
ihan outo, kun en jaksa muita ihmisiä.
ap
kun asiakkaisiin ei tarvinut tutustua sen kummemmin. Heittää vaan jotain diibadaabaa ja kiitosheit päälle. Palkka tosin oli p*ska.
Minkälaiset työt antavat mahdollisuuden työskennellä itsenäisesti?
Mitkä työt ovat sellaisia?
Miten kirjanpitäjänä voi työskennellä itsenäisesti kotoa, täytyykö silloin olla yrittäjä?
Minäkään en pidä yhtään työyhteisössä juoruilevista ihmisistä, selkäänpuukottajista, ihmisistä jotka tuovat päivittäin omat ongelmansa työpaikoille, eivät osaa käyttäytyä asianmukaisesti jne.
Ah, miten ihanaa olisi jos työelämä kääntyisikin siihen, että ihmisiltä vaadittaisiin todella kovasti ensin sitä että osataan käyttäytyä ja juoruilua ei sallita. Minun puolestani saisivat laittaa vaikka kamerat joka paikkaan, niin johan loppuisi ilkeily ja muu ylimääräinen sonta. Työkin tehtäviisiin varmaan monta kertaa tehokkaammin.
Mutta kun nico-petterillä ja janica-jessicalla pitää olla oikeus työpaikallakin toteuttaa omaa persoonaansa!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2011 klo 17:32"]
Kärsin samoisat fiiliksistä tosi usein. Mäkään en oikein kovin usein jaksa ihmisiä.
Missä voi liittyä virtuaaliseen erakko-klubiin?
Liittyisin heti, kuka perustaa :D
Tosiaan työelämän rasittavin puoli ei ole työt vaan ihmiset töissä.
Ota se työsi niin, että olet siellä just ja vaan tekee töitä. Kaikki muu aikaa ja energiaa vievä paskanjauhanta voi jäädä.
Rahat on loppu ja töihin pitäis mennä, konttorirottana olen ollut aina silloin tällöin, mut viimeisin työpaikka kehitti aivan hirvittävät traumat...että taas muutaman naisen tiimiin ongelmia setvimään -NEVER AGAIN!