Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko mieheni olla narsisti?

Vierailija
09.09.2011 |

hän on päällisin puolin ystävällinen, komea ja hurmaava seuramies. Hänestä pidetään ja häneen luotetaan. Kaikki varsinki vanhemmat naiset ihailee häntä.

Hänen oma ulkonäkönsä ja vaatteet ovat hänelle hyvin tärkeitä asioita.

Mutta kotioloissa hän on hyvin vaativa, totinen jurottaja. Nalkuttaa ja jos hänellä on vaikka sukat hukassa, niin se on aina minun syytä.

Hän ei tee koskaan mitään kotitöitä, väittää kyllä ihmisille tekevänsä mielellään ruokaa,mutta tosi asiassa sekään ei pidä paikkaansa.

Hän saattaa joskus kokata omille kavereilleen ( noin kerran kahdessa kuukaudessa) mutta ei koskaan muuten.

Jos hän kutsuu meille vieraita, niin minä laitan ruoan. Koskaan hän ei siitäkään kiitä, ennen hän kyllä kiitti ja halikin, mutta sekin on nyt loppunut.

Jos olen vaikka raatanut koko illan keittiössä hän saattaa korkeintaan huomauttaa väärän värisistä serveteistä.

Olen joskus niin poikki, mutta yritän olla kuitenkin rauhallinen enkä provisoidu.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se Stubb ole ihan hyvä mies?

ap

On kai se ainakin omasta mielestään todella hyvä mies. Mutta narsisti se on ja bi-seksuaalikin, siksi patsastelee niissä Pride-jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se Stubb ole ihan hyvä mies? ap

On kai se ainakin omasta mielestään todella hyvä mies. Mutta narsisti se on ja bi-seksuaalikin, siksi patsastelee niissä Pride-jutuissa.

Ei kiinnosta joku Stubb.

ap

Vierailija
24/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väliä siksi, että ymmärtää, että toinen on parantumattomasti paska.

Jos miehellä on stressiä tai keski-iän kriisi, siitä voi selvitä vaikka terapialla, mutta jos hänellä on persoonallisuushäiriö jonka vuoksi hän ei tunne empatiaa ja ainoastaan hyväksikäyttää niin puolisoa kuin lapsiakin omiin tarpeisiinsa siinä ON vissi ero!

Kun ihminen alkaa epäillä läheisensä kärsivän ko. persoonallisuushäiriöstä hän voi alkaa etsiä tietoa asiasta ja saa mahdollisesti itsensä (ja lapsensa) pelastettua vahingollisesta ihmissuhteesta. Sillä todellakin on merkitystä, että saa jonkinlaisen selvyyden asiaan, oli kyse sitten puolisosta tai ystävästä.

Varsinkin, kun narsisti muuttuu mitä ihanimmaksi ihmiseksi aina välillä, varsinkin jos pelkää toisen hylkäävän hänet on normaalin ihmisen hyvin vaikea lähteä kun toinen alkaakin ihanaksi, mutta todellisuudessa onkin kuin piru itse taas jonkin ajan kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan