Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä, tytären 6 vuotias poika oli mökillä mukana?

Vierailija
08.09.2011 |

Leikki piilotus leikkejä ja piti etsiä, olin kuistilla ja siivosin sienejä näin että ei mennyt minnekään ulos. Rupesin huutelemaan missä on, ei vastannu ,kävin katsomassa rannassa matala ranta ei näkynyt.Tuli kuistin ylä puolenparvelta pois. Olin tosi vihainen ,kun ei vastannut huutoon.Kuuluuko tuo normaaliin tuon ikäisten käytökseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 6-vuotias saattaa olla mielikuvitusmaailmassaan melkein kuuro. :)

Vierailija
2/4 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä omia lapsiani ulos heitä kun rouskuja ryöpätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos ei tää oo joku tylsä trolli), mutta vastaus ap:n kysymykseen:

kyllä, tuo ON täysin normaalia 6v:n käytöstä.

Mutta silti olisin itsekin huolissani heti.

Eli aikuisen PITÄISI vahtia koko ajan, mutta eihän käytännössä voi etenkään noin vanhaa joka sekunti silmällä nähdä, ja jo 2 sekunnissa ehtivät kyllä jo jonnekin piiloon. Ja sitten ollaan huolissaan, kun eivät heti vastaa.

6 vuotiaalle voi kuitenkin jo suoraan kertoa, että "olin huolissani kun et vastannut, pelkäsin että olet mennyt veteen ja pudonnut ja hukkunut, niin on joillekin lapsille käynyt. Älä enää tee noin. Ja älä mene ikinä veteen yksin."

Vierailija
4/4 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos ei tää oo joku tylsä trolli), mutta vastaus ap:n kysymykseen:

kyllä, tuo ON täysin normaalia 6v:n käytöstä.

Mutta silti olisin itsekin huolissani heti.

Eli aikuisen PITÄISI vahtia koko ajan, mutta eihän käytännössä voi etenkään noin vanhaa joka sekunti silmällä nähdä, ja jo 2 sekunnissa ehtivät kyllä jo jonnekin piiloon. Ja sitten ollaan huolissaan, kun eivät heti vastaa.

6 vuotiaalle voi kuitenkin jo suoraan kertoa, että "olin huolissani kun et vastannut, pelkäsin että olet mennyt veteen ja pudonnut ja hukkunut, niin on joillekin lapsille käynyt. Älä enää tee noin. Ja älä mene ikinä veteen yksin."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi