Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Äiti töissä, isä kotona, lapset pk:ssa.

Vierailija
08.09.2011 |

Äiti hoitaa kaikki hoitoon kuljetukset työmatkallaan, isä taas lorvii kotona kaiket päivät. Lisäksi koti on kuin räjähdyksen jäljiltä eli täysin liioittelematta voi sanoa, ettei isä laita tikkua ristiin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena en katselisi tuollaista miestä päivääkään paitsi tietty jos vakavasti sairas, syöpä tms

En vaikka hyppäisit parvekkeelta ja halvaantuisit.

Minulla on omat rahani ja elän säästöilläni. Nainen hankkikoon omat tulot ja maksakoon puolet vuokrasta ja lapsen menoista. Muuhun en puutu ja hänkään ei puutu muuhun.

Kun tili hupenee niin pitää lähteä töihin. Onneksi on säästöjä vielä jäljellä.

Naisille neuvoksi. Hankkikaa omat rahanne tai painukaa pellolle.

-EX

Vierailija
22/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isä töissä, äiti kotona ja lapset pk:ssa", olisi jo 10 syyttävää sormea, jotka huutaisi;"Vitun laiska paska äiti, jolla lapset virikehoidossa, lapset pois tollasilta, jos ei itse jaksa hoitaa!!"

Eli isän on ok lorvia kotona, äidin ei. Selkis tämäkin asia... Taas...

Huvittavia ootte, en voi muuta sanoa :))

Isänä minä en jaksa uskoa että naiset kykenisivät elämättämään miehensä, kuten miehet useissa tilanteissa tekevät.

Naisten luonne on sellainen että miehestä pitää hyötyä ja repiä kaikki hyöty irti. Rakkaus ei teille kelpaa. Siksihän näitä aloituksia aina av:lla tehdäänkin.

- EX

No, totuus on tarua ihmeelismpää.

Eikä sun tai kenekään uskomuksesi ollut pointtinani, vaan se että, miksi sen miehen olisi ok lorvia kotona ja naisen ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vähän vanhanaikaista olettaa sen miehen elättävän perhettä, kun nainenkin voi tehdä sen?

Molemmat kantamaan vastuuta perheestä, kiitos.

Pärjännyt hyvin ilman miestäkin. Nykyinen mies ei käy töissä, ehkä se on renttu. En kaipaa tältä mieheltä muuta kuin rakkautta ja seksiä ( jota muuten saan todella paljon). Taloudellisesti kykenen hoitamaan kaikki. En kaipaa apua muilta. Ihmettelen tätä avuttomuuttanne. Ettekö todella pärjää ilman miehen tuloja? Ehkä teidän olisi kannattanut opiskella ja hankkia kunnon ammatti. Jos nykyinen mieheni lähtee töihin niin en kaipaa hänen rahojaan. Tehköön niillä mitä tekee. Ehkä sillä miehellä on suuri muna. Se siis oli vastaukseni. T: YH on ylpeyden aihe

ja vieläpä ylpeilet yh asialla , hyi sinua.

eli käytät yhteiskunnan tukia hyväksesi häikäilemättömästi !

jos mies asuu eri ositteessa??? niin voit alkaa puhua rakastajasta !

jos asuu kattosia alla, niin olet tyhmäkin, kun katselet pelkän munan takia tuollasita lusmua´.

ja vielpä yhdessä valeheteleett yhteiskunna varoja saadaksenne

Vierailija
24/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omat rahani ja elän säästöilläni. Nainen hankkikoon omat tulot ja maksakoon puolet vuokrasta ja lapsen menoista. Muuhun en puutu ja hänkään ei puutu muuhun.

-EX

Kjeh, kjeh.

Onneksi mulla on hieman erilainen mies, en mä oikeastaan sua edes luettele mieheksi.

Vierailija
25/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-EX

Kjeh, kjeh.

Onneksi mulla on hieman erilainen mies, en mä oikeastaan sua edes luettele mieheksi.

Nykyinen vaimoni elää ihan omilla tuloillaan ja on varsin verraton uranainen. Hän ei katso pahalla downsiftailuani. Kuten sanoin, meillä on omat rahat vaikka vuokran ja lapsemme menot maksamme fifetyfifety.

Te naiset voisitte vihdoinkin ottaa ensiaskeleet tasa-arvoiseen yhteiskuntaan. Lopettaisitte sen miehenne tuloilla nyhväämisen. Maailmassa on oikeasti hienoja ihmisiä. Ei sitä miestä tarvitse tulojen perusteella valita, kunhan itsensä ja puolet vuokrasta kykenee maksamaan.

Peräänkuulutan todellista rakkautta, joka on riippumaton rahoista.

Jos miehenne yhtäkkiä päättäisi jäädä kotiin tekemättä yhtään mitään niin siinä se rakkaus punnitaan. TE elätte loisina miehestänne.

Nyt vähän itsenäisyyttä siihen touhuun.

- EX

Vierailija
26/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulemma mene töihin niinkauan kun kokoomus on johdossa. Eikä se oikein työnteosta muutenkaan piittaa. Eihän ketään voi pakottaa töihin menemään. Kyllä se itsestä lähtee. Minä käyn toistaiseksi ihan mielellään töissä. Miehellä ei ole mitään kulujakaan. Ei hän oikein tarvitse mitään. Lukee päivisin vain kirjoja ja sanomalehteä ja palstailee hesarin keskustelusivulla. Lapsillekin on parasta virikettä leikkiä muiden lasten kanssa. Eikö ole vähän vanhanaikaista olettaa sen miehen elättävän perhettä, kun nainenkin voi tehdä sen?

Vierailija
27/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjeh, kjeh.

Hanki omat tulosi, kuten me muutkin naiset.

Käytät miestäsi hyväksi. Ei sinuakaan naisena voi pitää, jos kotona loisit miehesi elättinä. Tuollaista kutsuisin pikkulikaksi.

Kasva vähän jookosta.

T: Pirjo

Vierailija
28/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naapurissa sama tilanne. Olen kyllä epäillyt että mies on jollain lailla masentunut tai on alko-ongelmaa kun ei liiku missään. On vain sisällä ja käy joskus pihalla tupakilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä