Kuka on sitä mieltä että kaikki yrittäjät ovat ketkuja ja kieroja?
Kommentit (8)
Aikas omituinen aloitus. Miten tämä pallo pyörisi, jos ei olisi yrittäjiä?
Olisiko sosialistinen malli ok? Vähän niin kun Pohjoi-Koreassa tai Kiinassa?
No, en jaksa enempää...
Tsemiä kaikille rehellisille yrittäjille.
vaikka olen monta sellaista tavannut. Enemmän kuitenkin olen sitä mieltä, että yllättävän moni "itsensä työllistävä" on niin hankala luonteeltaan ettei kukaan ottaisi häntä töihin joten pakko yrittää. Ainakin 80% tietämistäni yrittäjistä on lyhytpinnaisia, aina oikeassa olevia, kummallisia ja päällepäsmäröiviä.
Ainakin 80% tietämistäni yrittäjistä on lyhytpinnaisia, aina oikeassa olevia, kummallisia ja päällepäsmäröiviä.
Ovat tuollaisia, mutta eivät kieroja ja ketkuja :)
ilman kuitteja operoivat yrittäjät ovat ehkä vähän ketkuja. Useimmilla aloilla tämä ei kuitenkaan ole tätä mahdollisuutta.
Yrittäjät ovat kansantaloudessa tuoton tekijät, muut elävät heidän kustannuksellaan.
Olen kylläkin monta vuotta ollut toisen palveluksessa, mutta kun ei ole pakko, hulluahan se olisi. Yrittäjänä saa itse päättää mitä tekee eikä tarvitse istua turhissa palavereissa.
t. yrittäjä, joka maksoi viime vuonna 17 tuhatta euroa veroa yritystulostaan.
Saattaa moni yrittäjä ollakin, mitä edellä on mainittu, mutta joillekin luonteille se kuitenkin sopii paljon paremmin kuin olla vieraalla töissä. Ja siksi ilman muuta parempi että työllistävät itsensä ja muitakin ennemmin kuin turhautuisivat toisten alaisina. Jotku on enemmän sitä työnjohtajatyyppiä kuin toiset. Ja hyvä niin.
mutta yrittäjät ovat yleensä jotenkin kummallisia... varsinkin pienyrittäjät. Kukaan täysjärkinen normaali ihminen ei siihen hommaan alkais. Mutta eivät ole ketkuja ja kieroja kaikki. osa toki on, mutta niin niitä löytyy muistakin ammattikunnista.