Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut yrittävät suojella TEITÄ ja te vaan syljette kasvoille!!

Vierailija
08.09.2011 |

Yrittävät suojella naisiamme raiskauksilta, yrittävät suojella kansamme kulttuuriperintöä ja arvopohjaa, yrittävät suojella Suomen (rajallisia) varoja, yrittävät suojella Suomen luontoa ja luonnonvaroja pitämällä paremmin kiinni puhtaasta luonnostamme.

Kaikkea tätä vastaan te olette. Miksi? Kertokaa minulle MIKSI?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haluavat suojella omaa näkemystään kulttuurista ja arvopohjasta. Heidän näkemyksensä ei kuitenkaan käy yksiin esim. oman näkemykseni kanssa.

Yritätkö nyt tässä avauksessa yleistää kaikki maahanmuuttajat raiskaajiksi, vai mistä on kyse? Avaatko vähän?

Mä en ole kyllä vielä saanut persuista semmoista kuvaa, että heillä olisi jonkinlaista luonnonsuojeluagendaa, päin vastoin.

Vierailija
2/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole samaa mieltä kanssasi siitä, että suomalainen arvopohja olisi uhattuna. Suomessa on 3 % väestöstä maahanmuuttajia (muslimeja lonkalta n. 0,5 %). En usko, että suomalainen arvopohja ja kulttuuriperintö ovat niin heikolla pohjalla, että katoavat tuosta vain.

Raiskausuutisointi on liioittelevaa. Suomalaista naista uhkaa perheväkivalta, johon on puututtava, oli se sitten ulkomaalaisen tai suomalaisen puolison tekemää.

En ymmärrä, mitä tarkoitat luontojutulla, joten en voi vastata.

Yrittävät suojella naisiamme raiskauksilta, yrittävät suojella kansamme kulttuuriperintöä ja arvopohjaa, yrittävät suojella Suomen (rajallisia) varoja, yrittävät suojella Suomen luontoa ja luonnonvaroja pitämällä paremmin kiinni puhtaasta luonnostamme.

Kaikkea tätä vastaan te olette. Miksi? Kertokaa minulle MIKSI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kyllä nyt mustaamassa persujen mainetta ja pahasti! Et olisi kirjoittanut hölmöä aloitustasi, tämä ei ole hyvää mainosta persuille.

Ja lisäksi: Jos tosissasi väität että Persut yrittävät suojella naisiamme (ulkomaalaisten?) raiskauksilta jne, niin miten se oikein tapahtuu OPPOSITIOSTA käsin? Olisitte menneet hallitukseen kun pyydettiin ja äänestäjät niin halusivat. Sitten voisitte vähän mankuakin.

Vierailija
4/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 % kansasta persuilta?

Toivottavasti me 80%, mutta huonolta näyttää.

Vierailija
5/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haluavat suojella omaa näkemystään kulttuurista ja arvopohjasta. Heidän näkemyksensä ei kuitenkaan käy yksiin esim. oman näkemykseni kanssa.

Ahaa, eli sinä et siis pidä arvossa mm. suomalaista rehellisyyttä, toimien avoimuutta ja suoraselkäisyyttä? Oletatko myös, että nämä piirteet löytyvät itsestään selvästi muidenkin kulttuurien edustajilta, kuin jonkinlaisena automaationa? Tai ajatteletko niin, että Suomen maankamara jotenkin moraalisäteilee tänne tuleviin ihmisiin samanlaisen ajatuksenjuoksun, moraalin ja arvot? Molemmissa tapauksissa ajattelisit todella naiivisti.

Yritätkö nyt tässä avauksessa yleistää kaikki maahanmuuttajat raiskaajiksi

En tietenkään, eivät kaikki sitä ole. Mutta osa on, ja heitäkin meille otetaan. Heitä, joille jokainen suomalainen vaalea, paljastavasti pukeutuva (lue = ei kaavussa) nainen on avointa riistaa.

Mä en ole kyllä vielä saanut persuista semmoista kuvaa, että heillä olisi jonkinlaista luonnonsuojeluagendaa, päin vastoin.

Ai, kannattaisiko sitten ottaa selvää asioista hieman enemmän. Oletko tietoinen esimerkiksi Häkämiehen (Kok.) tekemästä ratkaisusta myydä Suomen fosforikaivoksia ulkomaille? Tiedätkö pohjoisen pienten jokien ja pohjavesien tilanteesta nyt kun suomalaista, puhdasta pohjavettä on alettu myydä ulkomaille? Maataloustukien maatalouden todellisesta kyykyttämisestä?

Ap.

Vierailija
6/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka suojelee 80 % kansasta persuilta? Toivottavasti me 80%, mutta huonolta näyttää.

Vierailija
7/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei suomalaiset äijät enää raiskaisi? Varsinkaan lapsia, kuten uutisista saadaan lukea lähes joka päivä! Miten he ovat saaneet vankilatuomiot kovemmiksi? Miten he suojelevat arvopohjaamme halveksimalla muita?? Miten he ovat suojelleet minua rasisteilta/junteilta, jotta saisin edes kaupassa käydä ohikulkijoiden haukkumatta/syljeksimättä päälle?

Vierailija
8/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun minut on raiskattu, tekijä on ollut ihan kantasuomalainen. Varmaan persujenkin kannattaja. Mistähän sinä oikeen vedät näitä?

Ja niin, tuskin aikuiset ihmiset tarvitsevat ketään "suojelemaan" itseäöän. Ennemmin toivoisin että minua suojeltaisiin Hakkaraisen kaltaisilta persujen rasistijunteilta.

Vierailija
9/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persuilla täytyy olla joku p-generaattori kun tuota persutekstiä vaan tulee ja tulee. Toinen ketju jo täällä. Ei jaksa

Vierailija
10/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he ovat saaneet vankilatuomiot kovemmiksi?

Perussuomalaiset juuri ajavat kovempia rangaistuksia, siinä missä rajattomasti ymmärtävät suvaitsevaiset naispoliitikkomme ovat tämän kehityksen jarruna. Esimerkiksi Tuija Brax (Vihreä, ent. oikeusministerimme). Häntä saat hyvin pitkälti kiittää!

Miten he suojelevat arvopohjaamme halveksimalla muita??

Hyvä ihminen! Ei kyse ole _halveksimisesta_, vaan siitä, että sanotaan niin kuin asia on, puhutaan TOTTA!

Esimerkiksi Kreikan tilanne; Timo Soini on jo kauan varoittanut meitä siitä, että Kreikassa mentaliteetti on erilainen, siellä tulee olemaan todellisia vaikeuksia pysyä mukana kiristysohjelmissa tai noudattaa minkään valtakunnan "hevoskuureja". Vastakkaiset puheet suomalaisilta poliitikoiltamme (Katainen & kump.) on valheellista puhetta, se ei perustu millekään realismille.

Ks. tämä. Ålandsbankenin Stefan Törnqvist kertoo sinulla tismalleen saman asian kun Soinikin:

http://areena.yle.fi/ohjelma/3527

Haluatko sinä mieluummin elää vaaleanpunaisen hötön pilviunelmissa, vai haluatko sinä puhua todellisuudesta sen oikeassa valossa? Politiikan suhteen ainakin minä arvostan sitä, että puhutaan totta.

Miten he ovat suojelleet minua rasisteilta/junteilta, jotta saisin edes kaupassa käydä ohikulkijoiden haukkumatta/syljeksimättä päälle?

Miten kukaan voisi sinua siinä suojella? Lainsäädännön koveneminen suojaisi kaikkia sorrettuja.

Ap.

Vierailija
11/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islam edustaa naisten, lasten, eläinten ja vähemmistöjen oikeuksien sekä demokratian suhteen takapajuista maailmaa.

Siksi islamisaation vastustaminen on pohjoismaisen elämäntavan puolustamista.

Vierailija
12/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Teuvo Loman haluttiin persujäsenen mukaan hakata heteroksi ja Thors ampua?

Miten myönteinen ydinvoimakanta suojelee luontoa? Miksi neekeri-sanaa pitäisi voida käyttää mutta ei rasisti-sanaa? Miksi kiihottaminen kansanryhmää vastaan halutaan poistaa?

Vierailija
13/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät suojella naisiamme raiskauksilta,

Vastaus: Ainoa ihminen, joka on ikinä yrittänyt raiskata minut oli ihan humalainen suomalainen. Töissä kukaan ei ole yrittänyt raiskata minua vaikka meillä on kansainvälinen yritys ja yksi alaisistani on muslimi.

yrittävät suojella kansamme kulttuuriperintöä ja arvopohjaa,

Vastaus: Mä olen kosmopoliitti ja humanisti. Ei mulla ole koskaan ollut perisuomalaista arvopohjaa. Kulttuuriperintöä ei voi uhkata. Sitä voi muokata, mutta ei sitä voi varastaa.

yrittävät suojella Suomen (rajallisia) varoja,

Vastaus: Tarkoitatko luonnonvaroja? Katsoppa lukeeko paidassasi Made in Bangladesh? Millä oikeudella sä riistät niitä? Lapset kasvattaa puuvillat ja mammat ompelee niistä sitten jossain alipalkatussa hikipajassa sulle kivaa kertakäyttömuotia.

yrittävät suojella Suomen luontoa ja luonnonvaroja pitämällä paremmin kiinni puhtaasta luonnostamme.

Vastaus: Maahanmuuttajatko sitä roskaa? Vai ryssätkö ostaa sitä kesämökkitontti kerrallaan.

Mä olen mieluummin humanisti ja inhimillinen, kuin patriootti tupajumi ja annan mielelläni ääneni jollekin sellaisella joka ymmärtää taloutta, maailman politiikkaa tai yleensä yhtään mitään kuin jollekin peräkammarin Hakkaraiselle tai ampumaharrastaja, leijonakoru Hirvisaarelle.

Vierailija
14/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maahanmuuttajilta.

Siksi.

Vierailija
15/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako joku samanalaisen elämän tänne kun meillä oli 1300 luvulla?? ei, en usko että haluaa

katsokaas se on tulevaisuutemme jos sallimme koraanin opettamisen..

nyt jo vittu paapatetaan siitä että suomessa ei ole yhtään lukutaitoista koraanin opettajaa?? miksi vitussa PITÄISI OLLA?

ei minunkaan ystäväni iraninmatkoillaan vaadi että jeesuksen ylösnousemisesta puhutaan oppitunneilla

Vierailija
16/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittävät suojella Suomen luontoa ja luonnonvaroja pitämällä paremmin kiinni puhtaasta luonnostamme.

Vastaus: Maahanmuuttajatko sitä roskaa? Vai ryssätkö ostaa sitä kesämökkitontti kerrallaan.

Painus johonkin mihin aurinko ei paista, sinä "humanisti,kosmopoliittinen" ryssittelevä ilmiselvä rasisti.

Vierailija
17/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut koittavat suojella minua myös rakkaaltani. Eli eivät hyväksy nais-nais-pareja.

Vierailija
18/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut yrittävät suojella TEITÄ ja te vaan syljette kasvoille!!

Hulluilta väkivaltaisilta suomalaisilta juopoilta?

Niin, eivät. Ryypiskely kun sekin on kuulemma suomalaista kulttuuria ja kansanperinnettä. Ei kiitos sille!

Vierailija
19/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojellaanko myös vihreitä naisia?

Tottakai! Paremmin teitä(kin) Perussuomalaisten leiristä käsin suojeltaisiin, kun mitä omien Vihreiden miesten taholta suojeltaisiin. Hehän eivät edes näe vaaranpaikkoja, ja suurin osa heistä suojelisi mieluummin toisia Vihreitä miehiä. ;)

Miksi Teuvo Loman haluttiin persujäsenen mukaan hakata heteroksi ja Thors ampua?

Miksi "persujäsen" on uhattu monesti tappaa ja miksi toista "persujäsentä" on uhkailtu tappamaan tämä samainen "persujäsen" tai muuten omalle perheelle käy huonosti?

Miten myönteinen ydinvoimakanta suojelee luontoa?

Nii-in; tätä voit kysyä ydinvoiman vannoutuneimmilta kannattajilta: kokoomuslaisilta. Perussuomalaisilla kanta ydinvoimaan menee näin: niin pitkään, kun uusiutuvien, biologisten energiamuotojen käyttö ja saatavuus pysyy näin hankalana, ydinvoimaa puolletaan. Ydinvoiman puoltamiselle ei ole enää perusteita, jos sen tilalle löydetään uusi, parempi ja luontoystävällisempi ratkaisu.

Kokoomuksessa sen sijaan pidetään kiinni kapitalistien mammonasta ja kateosuuksista, siksi ydinvoimaa puolustetaan halpuutensa vuoksi VARAUKSETTA.

Massia pistetään kiinni ainoastaan (niissä kokoomuslaisissa piireissä) ydinjätteen jatkokäsittelyn tutkimiseen, kun voitaisiin samalla rahalla tutkia vaikka uusiutuvia energiamuotoja. Mieti sinä sitä.

Miksi neekeri-sanaa pitäisi voida käyttää mutta ei rasisti-sanaa?

Kumpaakaan sanaa ei minun mielestäni tulisi käyttää. Ne ovat molemmat halventavia sanoja.

Miksi kiihottaminen kansanryhmää vastaan halutaan poistaa?

Itseasiassa tälläkin hetkellä maahanmuuttokriittisissä piireissä tehdään yhteistyötä sanaan liittyvän laintulkinnan parissa yhdessä poliisin ja valtakunnan syyttäjä Illman:in kanssa.

Koko laki on todella vaikea selkoinen ja hankala tulkittava. Lisä hankaluutensa ko. lain tulkinnalle asettavat kaikki nämä epämääräiset puheet "vihapuheesta" - tarkalleen ottaen mitä se on ja mitä se ei ole.

Näitä lakeja viilaamalla liian tiukoiksi helposti lipsutaan liiallisen sananvapauden rajoittamisen puolelle, ja se ei voi koskaan olla sivistyneessä länsivaltiossa hyvä asia. Ent. neuvostoliiton mallia tuskin tänne haluaa kukaan.

Ap.

Vierailija
20/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita vastaan persut haluavat kiihottaa mielipiteitä. Persut sanoi laittavansa marginaaliin

- ulkomaalaiset

- vihreät

- nyt viimeksi demareita iljetykseksi haukkuneet

- ruotsinkieliset

- homot ja lesbot

Oliko palstapersu muita vihervasemmistolaisten lisäksi?

Miksi perustuslakia halutaan heikentää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme