Persut yrittävät suojella TEITÄ ja te vaan syljette kasvoille!!
Yrittävät suojella naisiamme raiskauksilta, yrittävät suojella kansamme kulttuuriperintöä ja arvopohjaa, yrittävät suojella Suomen (rajallisia) varoja, yrittävät suojella Suomen luontoa ja luonnonvaroja pitämällä paremmin kiinni puhtaasta luonnostamme.
Kaikkea tätä vastaan te olette. Miksi? Kertokaa minulle MIKSI?
Kommentit (50)
Aivan niin; et ole käynyt koskaan itse Hommalla, et voi sanoa siitä irtisanoutumisesta yhtään mitään.
Olen käynyt siellä monen monituista kertaa ja joka kerta on tehnyt mieli desinfioida mielensä. Viimeksi kun menin sienne eka ketju oli aiheesta Voisiko Breivikillä sittenkin ola ideoita, jotka pölyn laskeuduttua voisivat osoittautua ihan hyviksi blaa blaa. En osaa päättää häiritseekö siellä mua enemmän sisältö vai törkeä kielenkäyttö.
No sitten!
Perussuomalaisissa on kaksi eri leiriä; karrikoiden sanottuna on halla-aholaiset ja soinilaiset. Itse kuulun soinilaisiin. =) Allekirjoittaen silti myös halla-aholaisten pointin ja huolen.
Edelleenkään minusta Soinin ei tarvitsekaan irtisanoutua mistään muusta kuin rasismista, josta hän on irtisanoutunut jo.
Hommakaan ei ole mikään kollektiivi, missä käyttäjät peesailisivat toisiaan varauksettomasti; siellä ollaan asioista kuin asioista montaa eri mieltä. Kokonaisesta nettifoorumista irtisanoutuminen ei siis olisi edes siten perusteltua, tai järkevää.
Ap.
AP= totaalinen halla-aholainen rasisti ja ajatusmaailmaltaan erittäin rajoittunut
Pitää koittaa mustamaalausta? No se onkin ihan tehokas taktiikka, ja toiminut tähänkin saakka ihan hyvin. Osaa pidetään pimennossa Perussuomalaisten teeseistä mustamaalaamalla jatkuvasti mediassa Perussuomalaiset, Homma ja Scripta. Toimii - toiset eivät koskaan edes katso. Mutta iso osa alkaa olla valveutunutta, ja kykeneväisiä tekemään omat päätöksensä. ;)
Paha sulle, jos olet itse jossakin hyvävelikerho -porukoissa RKP:ssä tai Kokoomuksessa? Minä olen kiinnostuneempi totuudesta kuin hyvävelikerhoista.
Missä kohtaa vastauksiani olin hölmö? Avaatko tätä pikkuisen?
Ap.
Ja sossuluukulla juoksemisesta. Se vie Suomen turmiolle...
Tahtoen tarkoittaa sitä, että yhteiskunnassa - lainsäädännön tasolla - yritetään pitää kiinni siitä yhteiskunnan tukipilarista, jonka varaan lastenkasvatus ja lastenoikeudet nojaa. Lapsia syntyy heteroliittoon heteroseksistä, tämä on jälleen yksi fakta. Jos tätä tosiasiaa lähdetään kyseenalaistamaan, törmätään pian sellaisiin kysymyksiin, mille alueelle ei kannattaisi (omasta mielestäni) ollenkaan lähteä. Kysymyksiin kuten: tarvitaanko isää / äitiä. Onko äidinrakkaus ylipäätään lainkaan tärkeää. Onko syntymässä olevalla lapsella oikeus tietää juurensa ja biologinen alkuperänsä. Jne. Kahden aikuisen välinen liitto ilman lastensaantiaspektia olisikin ihan eri juttu. Ap.
Miten tämä eroaa islamista? Juuri näinhän muslimitkin opettavat. Kotiäitiys kunniaan, lapsella on oikeus syntyä avioliitossa jne.
Uskomme länsimaiseen oikeusjärjestelmään ja pidämme sen arvoja pyhinä. Kuten esimerkiksi meillä ei ole ok pitää lapsivaimoja, montaa vaimoa tai uskonnon puolesta valehdella edistääksemme omaa agendaamme.
Tässä nyt vain muutamia mainitakseni.
Silti on olemassa asioita, joita voi pitää länsimaisessa kulttuurissammekin pyhinä; kuten juuri lapsen oikeutta juuriinsa ja sekä biologiseen isään että äitiin. Heteroparisuhdemalli mahdollistaa tämän.
Ap.
Mä olisin enemmän huolissaan persujen perheväkivallasta ja alkoholinkäytöstä. Ja sossuluukulla juoksemisesta. Se vie Suomen turmiolle...
Luukulla hyppäämisestä?
Perussuomalaiset ovat ihan tutkitustikin hyvin toimeentulevan keskituloisen puolue. ;)
Perussuomalaiset on hyvin toimeentulevan työväestön puolue
--------------------------------------------------------------------------------
"Vastustajien perussuomalaisten kannattajiin liittämät mielikuvat ovat paljon totuutta köyhempiä, kertoo tuore tutkimus.
Viidennes puolueen kannattajista tienaa vuodessa keskivertosuomalaista paremmin, ja puolueella on vankka kannatus yrittäjien joukossa.
Perussuomalaiset on suosituin puolue 35 000–50 000 euroa bruttona vuodessa ansaitsevien joukossa, eli kannattajat vastaavat tulotasoltaan keskivertosuomalaisia. Erityisesti työväestö kannattaa puoluetta, mutta se on melko suosittu myös opiskelijoiden keskuudessa.
"Kaksi ryhmää eli työväestö ja pienyrittäjät ovat kannattajissamme selvästi ylitse muiden", vahvistaa puolueen puheenjohtaja Timo Soini.
Kannatuksen pysyvyydestä on merkkejä, sillä puolueuskollisuus on voimistunut selvästi kesän aikana.
"Perussuomalaiset valmistautuvat tekemään seuraavissa kunnallisvaaleissa demokraattisen vallankaappauksen", sanoo tutkimuksen tehneen Taloustutkimuksen tutkimusjohtaja Juho Rahkonen."
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Perussuomalaiset+on+hyvin+toimeen…
Ap.
Jaahas, ajatusten Tonava saapui palstalle
Koskaan ei ole mitään annettavaa (sisältöä!) itse keskusteluille? Tiedätkö sinä edes miten keskustellaan?
Hulluja on moneen lähtöön, ja osa jää asemalle jankuttamaan omiaan.
Ap.
Miten jaksattekaan vastailla hänelle. Ei ole kaikki kotona joten antakaa hölmön olla yksin ajatuksineen.
Jutuista paistaa totaalinen junttius, näitä aina riittää mutta onneksi vain niin vähän. Täällä voi saada käsityksen, että näitä on paljonkin mutta prosenteissa mitattuna onneksi ovat vähemmistöä ja vahvasti.
Persut koittavat suojella minua myös rakkaaltani. Eli eivät hyväksy nais-nais-pareja.
Tahtoen tarkoittaa sitä, että yhteiskunnassa - lainsäädännön tasolla - yritetään pitää kiinni siitä yhteiskunnan tukipilarista, jonka varaan lastenkasvatus ja lastenoikeudet nojaa. Lapsia syntyy heteroliittoon heteroseksistä, tämä on jälleen yksi fakta. Jos tätä tosiasiaa lähdetään kyseenalaistamaan, törmätään pian sellaisiin kysymyksiin, mille alueelle ei kannattaisi (omasta mielestäni) ollenkaan lähteä. Kysymyksiin kuten: tarvitaanko isää / äitiä. Onko äidinrakkaus ylipäätään lainkaan tärkeää. Onko syntymässä olevalla lapsella oikeus tietää juurensa ja biologinen alkuperänsä. Jne. Kahden aikuisen välinen liitto ilman lastensaantiaspektia olisikin ihan eri juttu. Ap.
Juuri näinhän muslimitkin opettavat. Kotiäitiys kunniaan, lapsella on oikeus syntyä avioliitossa jne.
Olen käynyt siellä monen monituista kertaa ja joka kerta on tehnyt mieli desinfioida mielensä. Viimeksi kun menin sienne eka ketju oli aiheesta Voisiko Breivikillä sittenkin ola ideoita, jotka pölyn laskeuduttua voisivat osoittautua ihan hyviksi blaa blaa. En osaa päättää häiritseekö siellä mua enemmän sisältö vai törkeä kielenkäyttö.