Minkälainen on tuntemasi Noora?
Kommentit (22)
synnytyksessäni oli mukana Noora-niminen kätilö. Jos olisimme saaneet tytön olisi hänestäkin tullut ehkä Noora.
Toinen tuntemani/tietämäni on teini-ikäinen
fiksu ja sanavalmis, saa miehen kuin miehen hullaantumaan itseensä. Kuitenkin aika pumpulissa kasvanut, eli siltä kantilta vielä aika höpsöllä tavalla lapsellinen ja sinisilmäinen. Hyväsydäminen ja lämmin ihminen, tykkään kovasti.
jonka menetin elämästäni omaa tyhmyyttäni.
Kaduttaa vieläkin. Oli ainakin ennen paras ystäväni.
Kumpa tajuisi miten pahoillani olen. :'(
fiksu ja sanavalmis, saa miehen kuin miehen hullaantumaan itseensä. Kuitenkin aika pumpulissa kasvanut, eli siltä kantilta vielä aika höpsöllä tavalla lapsellinen ja sinisilmäinen. Hyväsydäminen ja lämmin ihminen, tykkään kovasti.
Tekijätyyppiä, kaunis ja vaalea. Hyvin suora ja ystävällinen, pidetty ystävä ja liikunnallinen ihminen.
joka ei isompien jalkoihin jää (tai ainakin sen kuulee kauas, jos niin uhkaa tapahtua :P). Rakastaa kaikkea kimaltavaa ja hulmuavaa, kulkenut vuoden vanhasta korut kaulassaan, hoivaa vauvanukkeaan ja rakastaa isosiskon bratzeja sun muita. Laulaa ja tanssii lakkaamatta, vaikkei kunnolla osaa edes puhua ;D
Ikää 2v
Aivan hurmoshenkisen uskonnollinen, palavasilmäinen tyyppi.
ja kiero ihminen. Olimme ennen ystäviä, kunnes puukotti mua selkään ja valehteli muille tutuille. Levitti myös mun yksityisasiat pitkin poikin. Ikuinen teini matalavyötäröisine risafarkkuineen ja napapaitoineen (kroppa ei ole kunnossa).
Ikävä ihminen...
Aivan ihana rakastettava tytär. Kaunis, älykäs, sydämellinen.
Mistä päin nämä teidän tuntemanne Noorat ovat?
Minun Noorani on mustatukkainen. :)
ja toinen blondi ja kaunis elovena-tyttö mutta tietää sen itsekin liian hyvin...
2 lasta eri isälle. Toisen isä naimisissa. Katkeroitunut siitä että lapsilla ei ole isiä ja yrittää hajottaa myös uiden perheitä puhumalla paskaa! Panee kaikkea miä liikkuu. Tykkää kovasti muunmaalaisestä munasta. mitä varatumpi sen parempi.Tehnyt abortin ainakin kerran. Luottotiedot menny. Antaa kaikille, lapset nukkuu viereisessä huoneessa kun nainen panee! Kyllä tuntee tämä pikkukylä tämän ämmän maineen. Ainiin tää on mun serkku :) Suvun musta lammas! Huhuttiin joskus että on väkivaltainen lapsiaan kohtaan myös.
on 18- tai 19-vuotiaana (en tiedä tarkkaan) äidiksi tullut. Pukeutuu tyylittömästi ja on jämähtänyt jonnekin kymmenen vuoden taa pukeutumisensa suhteen. Avomiehensä on aika amistyylinen ja varmaan lapsiraukastakin tulee samanlainen ja kakarat väännetään liiankin nuorena, kuten ko. Nooran sisaretkin ovat tehneet (nuorin kai 16v:nä).
koululainen. Toinen nenä pystys kulkeva nuori:-)
ja ovat niin toistensa vastakohdat kuin olla ja voi.
Molemmat ovat äitejä, mutta toisella on hyvin huono itsetunto, vaikka esittääkin muuta ja on niin toisten vietävissä että huh heijaa...
Tämä heikompi Noora myös juoruilee ja puhuu pahaa toisten selän takana.